פורום ביקורת מסעדות
נושא: EL VASINO גיליתי באיחור בר יין קסום בלב ת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/09/2015 | 12:14
530
עם מקומות ישיבה בחוץ בירוק שמקיף באויר הפתוח, מקום עם וייב צעיר וחיובי , אוכל טעים ממש התאהבתי במקום מבחינת האויר , היצע של היינות והאוכל היה טעים. תחילה לקחנו  חציל שרוף עם טחינה אדומה שחששתי להזמין מה כבר יחדשו לי עם עוד חציל ? אבל הופתעתי לגלות חציל חדש, הרוטב היה מטחינה עם עגבניות, פלפלים וג'ינג'ר היה קצת חריף מתקתק כזה ,ממש מעולה .
לקחנו ברוסקטת סינטה, נתח סינטה מובחר מוגש עם איולי חרדל וירקות , עישון וחיתוך נעשים במקום, היה חסר טיפה מלח גס מעבר לזה היה ביס מושלם.  פולנטת תירס טרי אספרגוס ומחית כמהין,פולנטה פשוט טעימה ומנחמת, אי אפשר להפסיק ללקק מהצלחת. 
חברתי ואני חלקנו ניוקי פטריות, ניוקי עבודת יד על קרם פורצ'יני , אפונת גינה , שימאגי שמן כמהין ואגוזי לוז. ניוקי יחסית קליל במרקם נימוח ולא כבד.
 הדבר שפחות אהבתי זה סשימי באלדי , דג נא , סלט טאבולה עם עשבים ואגוזים לצד קרם קולרובי ,הסשימי היה אמור להגיע על קרם אבוקדו ולא היה אז הוגש על קרם קולברי. הדג היה שמנמנן וכתמתם, הקרם לא החמיא לו היה קצת מר , פחות אהבתי. היתה לנו מלצרית חמודה , ישבנו בחוץ על שולחן גדול עם עץ מעלינו , היה אויר טוב ומוזיקה ברקע.
כייף לגלות מקום מדליק