פורום ביקורת מסעדות
נושא: שרונה מרקט  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/09/2015 | 13:34
1
684
יום חמישי בצהרים אחרי פגישה קצרה חשבנו איך לבלות את היום והחלטנו לנסות את שרונה מרקט, אחרי חנייה מהירה ושיטוט+ התמקחות בגלריה שרונה על יצירה שככל הנראה תתחיל את אוסף האומנות החדש שלנו נכנסו לשוק.
כמו שכולם כבר אמרו- מסודר, נקי, ממוזג וסטירילי מעט יותר מדי.
התחלנו אצל החברים בביר מרקט בכוס של בירה לבנה של הרצל שהייהת מענינת, הכוסות המצוינות של הביר מרקט מצליחות באמת לחדד טעמים ולאפשר טעימה משובחת של בירות.
רצינו לנסות את הראמן של אהרוני אבל הדוכן היה סגור זמנית אז התיישבנו בפיורי ואכלנו מנה נעימה של רביולי גבינת עזים ברוטב רוזה שהיה מוצלח מאוד ונדיב בגודלו במחיר סביר של 48 ש"ח.
המשכנו למעדני צדקיהו, הצוות החביב הציע המון טעימות ויצאנו עם ממולאים מוצלחים (עלי גפן, בצל וכרוב) זיתים לא רעים וחומוס ביתי שהיה מעט חסר טעם.
משם לבאשר שכרגיל הפציץ על חמאת כמהין מושחתת, צ'דר מיושנת איכותית, גבינת ברקנית וזוג בקבוקי יין ניו זילנדי משובח שגם נטעם בשמחה.
עוד קצת איסוף של קייל, עשבי תיבול, ירקות אורגניים והכל במחיר סביר במיוחד יחסית לחנויות נקיות ומפונפנות וסיימנו עם גלידה בגלדריה שמשכה את תשומת הלב עם מערכת מסוע מכנית משעשעת וגלידה במבחר טעמים רחב אבל טעם סכריני מדי לטעמי....
בסיכומו של דבר- יש כמה דוכנים מענינים, אפשר בכיף להסתובב שעה-שעתיים והאופציה לקחת כוס של בירה/יין ולהסתובב בין הדוכנים מאוד קורצת