פורום ביקורת מסעדות
נושא: שישי ערב בדלידה וקצת ג'אנק לשבת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/09/2015 | 09:07
5
512
שישי בערב הלכנו עם זוג חברים לדלידה, כבר הייתי במקום במהלך השעה השמחה שלו שבה עד שמונה בערב כל תפריט האוכל נמצא ב-50% הנחה, אבל הפעם החלטנו לנסות את התפריט במחיר המלא.
נתחיל בדבר החשוב- שירות מעולה ותודעת שירות נדירה, זה מתחיל בהמתנה בחוץ ובכך שמידיית מוצע לך בירה או קאווה להעביר את הזמן, בצוות מלצרים גדול במיוחד ומיומן שיודע להמליץ על מנות, לנהל שיחה קלילה ונעימה , להבחין אם אנו זקוקים להם או לא, להביר שולחן קטן להניח עליו את קנקן המים מתי שהשולחן מתמלא וכו'...
נעבור לאוכל- הזמנו מבחר יפה של טאפסים שהיו בגודל סביר, ברולה פלפלים חריפים מעולה כרגיל ושורף בלשון, לבנה ירוקה חמצמצה עם פלפלים קלויים נחמדים, כרובית על מצע יוגורט שיגרתית אבל טעימה, פריקי עם תרד מרענן ומנה קטנה וחביבה של מולים ברוטב נחמד, ביחד עם הלבנה והברולה הגיעה גם מנת לחם עם כמה פלוטים חמימים שניגבו יפה את הרטבים.
לעיקריות- טרורליני גבינות רכות שהיו רכות וחביבות עם הרבה ירקות מסביב, טרטר דג ים שהגיע בכמות מעט קטנה אבל היה רענן, טרטר בקר שהגיע כבר מעורבב עם כל המרכיבים והיה עז טעמים, בשר טוב ונקי משומן או גידים ובצד מספר פלחי תפוחי אדמה עסיסים ומהספשיילים כנאפה טלה דקיקה וטובה.
המנות ה"גדולות" הן יחסית קטנות את בתמחור הוגן של סביב 60 ש"ח, שילוב של טאפס+ מנה גדולה יוציא אדם סביר מרוצה, אבל אם אתם יותר רעבים יתכן שתזדקקו ל-2 מנות גדולות לאדם.
קינוח מוס שוקולד היה חביב ומושחת עם טעם נוסטלגי.
הנקודה הרעה- השתייה, מחירי אלכוהול מעט מוגזמים, מוגשים במידות של 200 מ"ל, 500 מ"ל וליטר.  בקבוק יין לבן נע סביב 160+ ש"ח ליינות לא מרגשים כל כך, גם קנקני הקוקטלים יוצאים לא זולים בכלל סביב 100 ש"J לקנקן של חצי ליטר שיש בו המון קרח...
בסופו של יום יצאנו עם חשבון של סבבי 500 ש"ח לארבעה אנשים שאכלו, שתו ובילו במקום חמוד , מיוחד, עם מוסיקה טובה ואווירה מוצלחת, בכללית מוצלח ומומלץ.
 
ביום שבת היינו עצלנין במיוחד, מסע לבצרה הניב 3 ג'חנונים שמנמנים ומתקתקים, ביצה חומה משובחת וקובנה מעולה, ביחד עם שאריות פיצה שהזמנו יום קודם וגביע של צ'אנקי מאנקי הרגשנו בעננים....