פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת MEDZZO בהרצליה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/09/2015 | 13:38
254




היינו אתמול בצהריים במסעדת מדזו במרינה בהרצליה.

בכניסה קיבל את פנינו אדם מבוגר בפנים חמוצות וכך היו גם כל המלצרים: ללא חיוך וחמוצים.
היינו שלושה אנשים: אחד הזמין סלט אנדיב (44 ₪), אחד סלט עגבניות (48 ש"ח) ואחד חציל קלוי בטחינה (48 ₪). כשהמנות הגיעו, היינו המומים מהן, לא הייתה שום פרופורציה בין מה שהכילו המנות הן מבחינת כמות והן מבחינת מרכיבים לעומת המחיר שנדרשנו לשלם על כל מנה:בסלט אנדיב היה כמעט אך וררק אנדיב, סלט העגבניות לא היה בכלל סלט עגבניות אלא כמה עגבניות שהונחו על צלחת והחציל היה קר עם תוספת לא ברורה של חומוס/טחינה בטעם שקונים בסופר ולא בטעם של מסעדה שנחשבת ליוקרתית.
לא הייתי מסוגלת לאכול את החציל, כי הוא היה קר ומגעיל, אז החזרתי אותו והזמנתי פסטה ברוטב עגבניות. ביקשתי בלי פטרוזיליה, אבל הפסטה הגיעה עם חתיכות פטרוזיליה מוטמעות בתוכה והייתה פשוט לא אכילה. אכלתי קצת והשארתי את היתר. המלצר שאל אם לארוז לי את זה ואמרתי לו שזה מגעיל ולא אכיל ואני לא רוצה לקחת את זה הביתה. המלצר נראה מופתע.
בסוף שילמנו את החשבון ומכיוון שלא היה ברשותנו סכום מזומן מדויק, שמנו כסף מזומן קצת יותר מהדרוש. עודף לא קיבלנו. בארץ  נהוג לתת עודף לסועדים והם מחליטים אם להשאיר טיפ וכמה. לנו לא נתנו את האפשרות הזו ופשוט לקחו את כל ההפרש לעצמם.
ביזיון