פורום ביקורת מסעדות
נושא: טעם רע-הוטל מונטיפיורי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/10/2015 | 15:43
12
1915
"הוטל" או בשמה המלא הוטל מונטיפיורי היא אחת המסעדות החביבות עלי בתל אביב וביקרתי בה פעמים רבות. לרוב אני מזמינה את המנות הקבועות שלא מאכזבות בכל פעם מחדש. 
אך הביקור האחרון שלנו במקום לפני מספר ימים השאיר טעם מאוד לא נעים בפה והחלטתי לשתף אתכם ולשמוע את דעתכם.
הגענו למקום אני ובן זוגי בסביבות השעה 16:00 ללא הזמנת מקום מראש. ניגשנו לעמדת המארחת ושם קיבלנו את פנינו מארחת ומארח בהתעלמות. אוקיי, לא מיהרנו והמתנו בסבלנות על מנת שיסיימו את מה שעסקו בו באותה עת (ספירת כסף או משהו בסגנון זה). לאחר כמה דק' בהן אנחנו עומדים וממתינים התפנה המארח. ביקשנו לשבת במרפסת הפונה לרחוב.
במרפסת למי שלא מכיר יש שישה שולחנות. שולחן אחד בלבד היה תפוס בצד השמאלי ואנחנו הובלנו לצד הימני בו נמצאים שלושה שולחנות שכולם היו פנויים. יש לציין שהמארח לא שכח להודיע "יש לכם את השולחן עד השעה 17:30" אוקי, חשבתי לעצמי, שעה וחצי זה בהחלט זמן מספק לאכול ארוחת צהריים קלילה.
 
כמו שציינתי, הובלנו לצד הימני והריק של המרפסת והמארח הניח את התפריטים על השולחן הקרוב לכניסה. שאלתי האם ניתן לשבת בשולחן הפינתי והנעים יותר לטעמי ותגובתו הייתה "לא, אי אפשר השולחן מוזמן".
הסתכלתי על חבר שלי בתמיהה המסעדה היתה ריקה לחלוטין וקשה היה לי להאמין שדווקא את השולחן הספציפי הזה מישהו הזמין אך בהיותי אדם שרוצה להאמין בטוב האדם אמרתי אוקי. והתיישבתי בשולחן שהוא הקצה לנו. בשנייה שהוא עזב אמרתי לחבר שלי "הוא משקר". בסדר, לא ניתן לזה להרוס לנו את הארוחה אמרתי, בטח עוד מעט יגיע הזוג שהזמין את השולחן והכל יתבהר כלא כלום.
עיינתי בתפריט ולא יכלתי שלא לשים לב שהרבה מנות אהובות כבר לא כלולות בו. המלצרית הסבירה שהם עברו לבסיס של תפריט יומי משתנה ושאכן מנות מסוימות הורדו ממנו. באסה. טוב, הזמנתי למנה ראשונה את מנת ה"נאמס קטנים" שאכלתי כבר בעבר ואני יודעת שהיא מעולה.
 
הגיעו ארבעה נאמס, אכן קטנים אך ספוגים בשמן, שלא לומר סמרטוטיים וחסרי כל קריספיות. במילה אחת-לא טעים. כשהמלצרית הגיעה הערתי על המנה, לפני שעוד הספקתי להגיד מה הבעיה היא כבר השלימה אותי: "הם סמרטוטיים". כן, אמרתי והיא לקחה את הצלחת ואמרה: "אני אבדוק", לא הוצעה מנה חלופית וגם לא ביקשנו.
 
ואז הגיעה התפנית בארוחה - למרפסת הגיעה המארחת השניה עם אם ובת חביבות והציעה להן לשבת בשולחן הפינתי, זה שאני ביקשתי וכל כך חשקתי בו. הן התלבטו מעט ולבסוף החליטו לשבת בו. ואוו - להגיד שהופעתי? לא. ממש לא הופתעתי אבל היה בזה משהו מאוד לא נעים. מארח ש"עושה דווקא" ואוכל שניכר כי התדרדר השאירו אותנו עם טעם רע מאוד. למנה עיקרית אם תהיתם הזמנתי חזה עוף ברוטב סטאה בוטנים שהיה נחמד ותו לא.
 
בקיצור, זאת הייתה חוויה באמת לא נעימה, מיותר לציין שבשעה חמש וחצי, השעה אותה המארח הקציב לנו לעזיבה התפוסה במסעדה נותרה כשהייתה, ואף אחד לא הגיע להקים אותנו - לפחות זה. 
 
הוטל מונטיפיורי, כדאי שתבדקו מי האנשים שמארחים את הלקוחות שלכם, ואולי תקפידו מעט יותר על טיגון הנמאס שלכם. אנחנו בכל מקרה, לא נשוב.