פורום ביקורת מסעדות
נושא: אובן קובן - nice, very nice  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/10/2015 | 18:48
3
816
אם זכרוני איננו מטעה אותי, סעדנו שם בשעות הצהריים המאוחרות בערב חג סוכות. המקום היה נטוש אבל אני מניחה שזה קשור ישירות לחג.
 
חברה שלי שכנעה אותי להזמין אגדאשי טופו   (קוביות טופו פריכות ברוטב טנצויו חם, צנון כתוש, בצל ירוק ופטריות נאמקו) וזרמתי איתה. המנה התגלתה כמנה מאוד מאוד נדיבה (התחלקנו בה וגם שלוש היו יכולות להנות ממנה), בתיבול מאוד מוצלח.  נהניתי למרות כי שאני אף פעם לא אוכלת טופו.
 
קיבלנו על חשבון הבית (אני מניחה לאור דלילות הסועדים)  סלט שורשים ( צנון, גזר, פפאיה ירוקה, נבטים, ג'ינג'ר, בצל ירוק, ווסאבי קראנץ', שקדים מסוכרים ברוטב ג'ינג'ר גומה. גם היא מנה מכובדת, הירקות היו טריים וקשים (במובן חיובי), שילוב הטעמים מוצלח. טבלנו קצת ברוטב של האגדאשי טופו, זה זרם טוב.
 
לעיקריות הוזמנו  ג'אפאדתאי ( אטריות אורז, טופו, גזר, ביצה, בצל ירוק, נבטים, וואקאמה וג'ינג'ר כבוש ברוטב סויה תמרינד) בלי תוספות כמו עוף או שרימפס. חברה שלי כינתה את המנה אחת ממנות הפאדתאי המוצלחות ביותר שאכלה.
 
אני הזמנתי רופונגי יאקי אודון ( אטריות אודון עבות, נתחי שייטל, שיטאקה וברוקולי ברוטב סויה מתקתק. הבשר היה טעים, התיבול היה טוב, הפטריות היו מוצלחות. אין מה לבקש עוד.
 
הוזמנה גם מרגריטה שלא טעמתי אבל חוסלה בזריזות, אני הייתי גמורה אז הסתפקתי בפפסי מקס (הרגע השלילי של הארוחה), קיבלנו על חשבון הבית עוד קוקטייל שגם בו לא נגעתי וגם הוא חוסל...
 
גם בלי הצ'יפורים, זו ארוחה לגמרי VFM ויותר מכך. בהחלט נחזור עוד פעם ויש בה גם לא מעט אופציות לטבעונים/צמחונים, שזה לא מעניין אותי כל כך אבל הרבה אחרים.
 
לצערי, יש לי רק תמונה אחת הפעם.
 
בניגוד לפעם הקודמת בה הייתי במסעדה שוממת, המנות יצאו מהמטבח בקצב סביר שלא נתן הרגשה כאילו הן חוממו במיקרו והשירות היה חביב ולא מעיק.
 
סחתיין.