פורום ביקורת מסעדות
נושא: התחזרות שישי צהריים: אמריקה בורגרס + קינוח ב- Cookeez  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/10/2015 | 13:43
1
479
אמריקה בורגרס בדיזינגוף 112 נפתחה לפני 3-4 חודשים וזכתה לשבחים וביקורות טובות. הגדיל להלל חיליק גורפינקל מגלובס שבכותרתו טען שההמבורגר שלהם הוא סנסציה ושהקציצה היא מושלמת...
התחשק לי המבורגר בשישי צהריים אז קפצתי לבדוק...
הזמנתי לראשונה את פרח הבצל (14 ש"ח). מנה שדובר עליה לא מעט. תכל'ס שיחוק. לא יודע אם זו המצאה שלהם, אבל זו אחלה מנה. בצל שמטוגן בשלמותו כשהוא חתוך ופרוס כפרח וכך הוא מוגש. פריך ומתובל בפפריקה מעושנת. טעים וכיפי. באופן מפתיע זו גם לא הייתה מנה שמנונית וכבדה. 
להמבורגר לקחתי את ההמבורגר החריף. המבורגר בקר עם מיונז צ'יפוטלה, טבעות בצל מטוגן ונקניקיה חריפה מפורקת (למעשה מפוררת). מנה של 50 ש"ח. להגיד שזו קציצה מושלמת אני לא יכול. המבורגר טוב. לא יותר. הבשר טרי (החבר'ה של מו ומו מספקים בשר טוב). הקציצה - עבה וטובה ועשויה מדיום בדיוק כמו שרציתי. הבעיה שלי הייתה בתיבול. החריף היה בקושי פיקנטי. הצ'יפוטלה שאמורה לרומם ולהסעיר את המנה ואת טעמיה לא הורגשה מספיק. אני צרכן צ'יפוטלה נלהב ומשתמש בה לא מעט. לא צריך כמות גדולה כדי שהחריפות והטעם המעושן יורגשו. כאן כמעט זה לא הורגש וחבל. גם תוספת הנקניקיה המפוררת לא מדהימה. 
ולמרות זאת - סה"כ המבורגר באיכות טובה. 
 
לקינוח קפצתי בניין ליד - לדיזינגוף 112. הסניף השני של Cookeez. לא משהו. די בינוני. גלידות מתוקות מדי. עוגיות לא מספיק טעימות ובמרקם קשה מדי שהופך את מלאכת האכילה למעצבנת. (אכלתי גלידה מסקרפונה ופירות יער עם עוגיות שוקולד לבן ואגוזי לוז אם זכרוני אינו מטעה אותי).