פורום ביקורת מסעדות
נושא: אתם חייבים להכין שיעורי בית על המטרו בכל מקרה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/10/2015 | 09:45
8
192
כי זה ידידו הטוב ביותר של המטייל בפריז, בלי קשר היכן מתמקמים. באופן תיאורטי כשמתמצאים, אפשר בערך תוך 20 וקצת דקות לכסות איזורים נידחים יחסית של הפרברים בקצוות הכי מרוחקים של פריז, בכל מקרה עשו שיעורי בית משמעותיים על תחנות קרובות ליעדים הנבחרים שלכם בכל יום ואין מצב גם שלא תעשו מנוי לכמה ימים למטרו לפי האפשרויות, זה לא נקרא לרוץ מצד לצד בעיר, אלא להפוך את הטיול ליעיל ברמות שרק מטיילים ותיקים יחסית מודעים אליהם  המטרו יעיל בצורה נפלאה ותשתמשו בו כמה שיותר (כן אני כבר חוזר על עצמי יותר מידי, אבל חשוב להדגיש הנקודה), אל תהססו לסמן כל נקודה שמעניינת אתכם בעיר בכל נושא ותחום, כמובן שעדיף לאגד נקודות קרובות לאותו ביקור (ויהיו המון נקודות קרובות, לרוץ על גוגל מפות) ואז לקבוע מהי תחנת המטרו כבסיס לאיזור וכולי.. ההכנה הזו, חשובה הרבה יותר מלסמן איזה מסעדות כדאי לבקר
אם יש לכם זמן לשוק אחד, ויש המון כאלה כיפיים בעיר, לדעתי תשתדלו להגיע לזה שנקרא Marché Président Wilson ברובע 16 (כן, לא קרוב אליכם אבל לדעתי עד רבע שעה גג במטרו), למרות ששוב, תראו כל כך הרבה שוקים יומיים מקסימים אחרים בשיטוטים.
G Detou וגלרי גורמה לקניות חומרי גלם ומצרכים מעניינים, אם מעניין אתכם, שני המקומות האלו הם די והותר בשביל ה"שמנת" שאפשר להשיג בפריז בתחום.
הגלרי גורמה פתוח עד שעות מאוחרות (באופן יחסי לעיר) וניתן לעשות בו יופי של סיבוב בשעות הערב אחרי הטיולים או דיפולט לשעות גשומות וכולי..