פורום ביקורת מסעדות
נושא: דווקא החוויה שלנו הייתה די רחוקה ממה שתארת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/10/2015 | 21:33
334
אוכל שמתומחר בפראות יחסית לתמורה.
אוכל טעים אך לא מלהיב או משהו להיזכר בו בערגה (לעומת נניח הסטייקים בהדסון).
אנחנו לקחנו 3 ראשונות ו2 מנות מתפריט המדורה - כתף טלה שנאמר לנו שהיא במשקל 3.5 קילו (כולל העצם) שיחד עם קילו של צלעות טלה לא הספיקו כדי להשביע 7 אנשים (כשבטלפון נאמר לנו שנתח של 3 קילו של הכתף מספיקה ל5-6 אנשים).
הבשרים הגיעו מפורקים לשולחן לבקשתנו אך קצת קרים אולי בגלל תהליך הפירוק והתלוו אליהם מגוון של תוספות - אנטיפסטי של ירקות שונים שהיה טעים ופירה בטטה מלווה בשברי ערמונים (אם אני לא טועה זה היה ערמונים) שהיה מדהים וכל מיני מג'דרות עם או בלי בשר טלה וסלט עגבניות (שנמצא גם כחלק מתפריט האדמה).
 
לראשונות לקחנו פעמיים לחם שהגיע בליווי זיתים שחורים מקומטים שהיו די אנמיים, מין ממרח/קציפת חצילים שהיה לא רע ועוד מטבל חריף שהיה ממשששששש חריף.
דגמנו גם את המאפה לבש שמגיע מין פיתה דרוזית שממולאת בבשר כבש - טעים, מתובל היטב, אך נראה לי שזאת מנה שקשה לפספס בה וגם מאפה ממולא בקרעי ברווז שהייתה סתמית כל כך שאני אפילו לא זוכרת מה היה טעמה.
 
הצמחונית מבינינו לקחה את סלט העגבניות, שהיה לה טעים - אני טעמתי רק מים הטחינה הירוקה שנשארה בצלחת - בבית אני מכינה טחינה טעימה יותר :/
 
גולת הכותרת היחידה הייתה הקינוח - שוקולד שוקולד שהגיע פאדג' שוקולד מכוסה בגנאש שקדים עם כדור קטן של מרציפן.  כמה שהקינוח הזה היה קטן ככה הוא היה טעים.
 
בשורה התחתונה יצאנו עם חשבון ע"ס 1600~ ל8 אנשים (אחת צמחונית שאכלה רק מנה אחת) כולל בקבוק יין, קוקטייל, סן פלגרינו, מים מינרליים (בקבוק של 750מ"ל) ושתי בירות.  על פניו אולי לא מאוד יקר אך כן יקר לכמות האוכל שאכלנו ולעובדה שרובנו לא יצאנו שבעים (היו הרבה תוספות כחלק ממנות המדורה אך הכמות של כל תוספת הייתה בינונית ומטה ביחס לכמות האנשים).
 
בנוסף היו לא מעט זבובים ולא מעט פעמים מצאנו את עצמנו מנופפים מעל צלחות תוך כדי אכילה.  בתמונות היה נדמה כי המסעדה יחסית פתוחה לנוף - יש מין מרפסת מאוד ספציפית שממש פתוחה לנוף ואף על פי שהדגשתי כמה פעמים שאנחנו מעוניינים בשולחן עם נוף - לא קיבלנו אחד כזה.
 
מסוג המקומות שצריך לחוות פעם אחת כדי להבין על מה הבאזז ולסמן וי - אבל לא מקום שאני חושבת שהייתי חוזרת אליו, בטח ובטח לא כשולחן גדול.