פורום ביקורת מסעדות
נושא: מפגש אושר וטייגר לילי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/11/2015 | 23:36
2
433
שישי בצהריים פעם ראשונה ב"מפגש אושר" בכיכר מסריק. פעמיים סלט סביח טעים מאוד ומשביע להפליא - 6-8 כדורי פלאפל, ביצה חומה, המון חצילים מטוגנים טובים (מהסוג הדק), ירקות, בורגול, טחינה, לבנה ועשבים. ברור שהוספנו עמבה וחריף. אחלה. 
שישי בערב - טייגר לילי בשרונה מרקט. האוכל, ברובו, טעים כתמיד - דג מטוגן שלם מוצלח, סלט השעועית שלהם במנות הראשונות הוא אחת המנות הכי טעימות שיש בעיני, קארי אדום טוב עם פירות ים וסלט של אנשובי קטנים מטוגנים. היו גם מנות פחות טובות, בעיקר מנה בלתי אכילה מרוב מליחות של אטריות אורז מוקפצות ("ברמת החייל המנה הזו יוצאת פחות מלוחה, אבל אין מה לעשות", הסבירה המלצרית כשהחזרנו את המנה). הבעייה העיקרית של המקום - קפוא שם. לא ברמה של אדם שרגיש קצת לקור אלא ברמה מוחלטת. אנחנו ישבנו ישירות מתחת לפתחי המזגן ופשוט קפאנו בכל אימת שהוא הודלק, וכל מי שישבו בשולחנות לידנו סבלו מאוד גם. מעצבן מאוד ודי מקלקל את החוויה הכוללת. 
שבת צהריים - העמדנו שני סירים - אחד של קישואים וקרעה במילוי בשר ואורז, ואחד של עלי לשון הפר במילוי אורז, בשר, צנובר וצימוקים. היה יופי של ריפוי בעיסוק ויצא טעים מאוד. 
איפשהו הייתה גם עוגת פרג שהגיעה לבית הורי מקונדיטוריה וייס המפורסמת - כנראה עוגת הפרג הטובה בעולם.