פורום ביקורת מסעדות
נושא: כשבינדלה של רועי סופר מארחת את קיטשן מרקט של יוסי שטרית...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/11/2015 | 11:32
3
358
בימים שני-שלישי השבוע, היו 2 ערבי ספיישל בהם אירח רועי סופר המוכשר מבינדלה את יוסי שטרית (העוד יותר מוכשר) מקיטשן מרקט (ומשייה). הם רקחו תפריט ספיישל משותף של בינדלה וקיטשן מרקט לשני הערבים, ואני כמובן הזמנתי מקום... 
בבינדלה ישבתי פעם אחת, כמה שבועות אחרי הפתיחה שלה (מרץ 2014) והייתה ארוחה לא טובה, עם שירות מבולבל וקצר תקשורת מוחלט בין המטבח, שבאותו יום רועי סופר לא נכח בו, לבין השירות. מאז לא חזרתי... ניצלתי כעת את הארוחה המשותפת, כדי לחזור ולעשות תיקון לחוויה...
התפריט המשותף כלל 16 מנות. רובן קטנות ובינוניות. חלקן מנות קבועות של תפריטי המסעדות וחלקן מנות משותפות. שותפי לארוחה ואני חלקנו 6 מנות ראשונות/בינוניות, פוקצ'ה, 2 כוסות יין ו-2 קינוחים (מהתפריט הרגיל דווקא). 
 
זה מה שאכלנו:
 
מנת טונה / קולורבי / קלמנטינה: 64 ש"ח: רביולי מקולורבי כבוש, במילוי של טרטר טונה וויניגרט קלמנטינות. מנה נהדרת, יפה לעין וטעימה ביותר. 
 
מנת אינטיאס / קארי / יוזו (64 ש"ח): סשימי אינטיאס, עם רוטב יוזו טרי, עלי קארי וגארום. מנת דג נא נפלאה. טובה אף יותר מהקודמת. אחת ממנות הדגים הנאים הכי טובות שאכלתי בשנים האחרונות.
 
מנת דג ים / בזיליקום / צ'ילי (63 ש"ח): "ניגירי ארנצ'יני" מדג ים (לשמחתי שוב דג אינטיאס משובח), רוטב צ'ילי ובזיליקום. זו דוגמא ליצירתיות של רועי סופר כשף במסעדה איטלקית שעושה מנת פיוז'ן בסגנון יפני. מנה מגניבה וטעימה. 
 
ביצה / פטריות פורצ'יני / בריוש / פרמז'ן (49 ש"ח): הקלאסיקה של קיטשן מרקט. כוללת ביצה רכה, קרם פורצ'יני, קרוטוני בריוש וקצף פרמז'ן. מנה שזכתה כבר לאינסוף תיאורים ותשבוחות אצל המבקרים השונים, ובצדק. מנה פשוט נפלאה.
 
פורצ'יני / פרושוטו / ערמונים / פרמז'ן (56 ש"ח): ברולה מפיטריות פורצ'יני, ערמונים קלויים, פרמז'ן ופרושוטו. מנה פנטסטית נוספת מבית היוצר של יוסי שטרית. 
 
קלמרי / פפרונצ'יני / יין לבן (69 ש"ח): פסטה טריה, קלמרי, פפרונצ'יני ויין לבן. זו מנה שאם איני טועה לא מופיעה בתפריטי אחת המסעדות. מבחינתי אני ממליץ לבינדלה להכניס אותה... אחלה מנת פסטה. כמצופה ממסעדה איטלקית, זו פסטה בעבודת יד. אל דנטה כמו שצריך, עם תיבול מעולה.
 
קינוחים:
קסטה שזיפים: שזיפים מקורמלים, ביסקוויט שקדים-פולי קקאו, גלידת מסקרפונה וקונסומה שזיפים (44 ש"ח). קינוח מעולה בעיניי. פירות טעימים. שילוב מרקמים מוצלח, קראנצ'י מול קרמי ונימוח. תענוג.
 
שוקולד טונקה: דיסקית קראנץ' נוגט, קרם שוקולד, קרמבל פולי קקאו, גלידת טונקה, טראפל הל שחור, פטל שחור מיובש וטוויל קקאו (49 ש"ח). קינוח שוקולדי מאד, עשיר וגדוש מאד. קצת כבד, אבל מה זה טעים... 
 
היה ערב משובח. ארוחה מעולה. משיתוף פעולה מהסוג הזה של 2 שפים כל-כך מוכשרים, אפשר רק להרוויח. נהנים מהטוב של 2 מסעדות - בכרטיס אחד...
 
השירות והאווירה היו מעולים. ניגוד מוחלט לחוויה הראשונה שלי בבינדלה. בהחלט עושה לי חשק לחזור שוב לבינדלה בערב או צהריים רגילים. כנ"ל כמובן קיטשן מרקט, שלטעמי היא בטופ 5 של מסעדות ארצנו...
 
עוד פרטים, הגיגים והרחבות, כאן:
http://processing-food.blogspot.co.il/2015/11/blog...