פורום ביקורת מסעדות
נושא: פיאנו פיאנו- אווירה של סוף תקופה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/11/2015 | 11:34
5
587
מתי שפיאנו פיאנו נפתחה לפני 5-6 שנים היא הייתה משהו רענן וחדש, מסעדה איטלקית ברמת מחירים סבירה שהציעה תנור עצים גדול לפיצות מוצלחות, פסטות לא רעות ומנות נדיבות בתמחור סביר, מאוד אבהתי לשבת ולאכול שם ומצאתי את עצמי מגיע לשם כל כמה שבועות מתי שרציתי קצת פחמימות איטלקיות, עם השנים האזור התחיל להתחמם ונפתחו מסעדות איטלקיות ברחבי הארץ שנבנו מסביב לטאבונים שסיפקו אוכל איכותי במחיר הגיוני, עם פתחיתה של נונו שנה שעברה בכלל שכחתי מפיאנו פיאנו...
הייתה התלבטות לאיפה ללכת- נונו, אלורה שפצחו סניף בהוד השרון או פיאנו פיאנו, ההחלטה נפלה והגענו בשעת ערב מוקדמת, המקום לא השתנה אבל מרגיש מעט מוזנח, התפריטים לא השתנו והיו מרופטים אחרי שנים של שימוש, לשמחתי היה תפריט עיסקיות ערב במחירים סבירים.
בחרנו להתחיל בפלטת מאזטים- אנטיפסטי (חלק מעסיקת הערב) הגיעו 4 צלוחיות נדיבות למדי עם 2 כדורי ארנציני חביבים אבל לא מרגשים על רוטב פלפלים שיגרתי, 3 תפרחות כרובית מטוגנות בפירורי לחם שהיו שיגרתיות, 2 חתיכות של ארטישוק משומר על יוגורט שהיו חמצמצות ונעימות וקפרזה של מוצרלה סבירה, עגבניות ובלסמי מצומצם, די נדיב לפתיחה אבל לא ממש מרגש.\
הזמנו לעיקריות ריזוטו פטריות ופיצת פטריות אישית (חלק מהעיסקית) הריזוטו הגיע ראשון, הוא הכיל פטריות שמפניון רגילות והיה בעל ריח שרוף מעט וגם שמץ טעם שרוף, כאילו תחתית המחבת נחרכה , הוא היה עשוי אל דנטה אבל היה חסר בו העושר שמצופה מריזוטו, הפטירות היו באנליות ולא הייתה ההרגשה האדמתית העשירה שמצופה ממנה שכזו, חצי מנה נאכלה והשאר נארז.
במקום פיצה הגיע מנת פסטה, המלצרית התנצלה וחזרה למטבח ואחרי 5 דקות קיבלנו את הפיצה במקום, רק שהמובח התבלבל והכין לנו פיצת פטריות משפחתית שהייתה דקיקה, רוטב עגבניות סביר, גבינה טובה שנמתחת יפה ופטריות שמפניון באנליות, תערובת עשבי תיבול טרייה שיפרה מאוד את המצב, פיצה לא רעה בכלל אבל לא מרגשת.
לקינוח (חלק מעסקית ותוספת של 7 ש"ח) לקחנו קרם ברולה עם רוטב טופי ובננות מוקרמלות, קיבלנו מלבן גדול של קרם ברולה שהיה חצי קפוא ולא אחיד במרקמו, המנה הייהת חביבה אבל לא המריאה .
בסיומי של דבר שילמו 89 ש"ח לעיסקית ערב (ראשונה, עיקרית, קינוח)+ 7 ש"ח לשידרוג לקרם ברולה, 49 ש"ח לריזוטו ו-12 ש"ח לסיידר . 154 ש"ח לארוחה בינונית אבל סבירה.
יש הרגשה שהמקום נמצא בסוףפ תקופה, שהוא חייב ניעור יסודי, בניית תפריט חדשה, מה שהתאים ללפני 5 שנים לא פועל היום, אני לפחות מחפש קצת יותר איכות, חומרי גלם איכותיים יותר, מגע אישי במנה, יצאתי מאוכזב....