פורום ביקורת מסעדות
נושא: רגשות מעורבים ב - "די רונימוטי"  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/11/2015 | 08:43
6
552
ביום שישי האחרון החלטנו לאכול בחוץ. אין כח לבשל, יש חשק למשהו טעים! פשוט וטעים.
שאני חושב על פשוט וטעים אני מדמיין את המטבח האיטלקי לנגד עיניי. שמן זית, בצק וגבינה, מה עוד הבן אדם צריך?
הזמנו מקום ל 19:30 וכשהגענו ב 19:34, נאמר לנו שנצטרך להמתין. להמתין? אבל הזמנו מקום ועוד על הבר! אז המתנו.
קיבלנו למברוסקו שהיה אמור להוריד את מפלס העצבים מה שלא עזר בפועל. לאחר חצי שעה של המתנה בחוץ ושיחה קצרה עם האחמ"ש (שהוא מוטי עצמו) נכנסנו פנימה. המקום מעוצב בטוב טעם, נח ומרגיש קצת אחר משאר המסעדות האיטלקיות שהייתי בהם. הברמנים קיבלו אותנו בשמחה והזמנו בקבוק יין. בת זוגתי שתחיה, מבינה ביין והיא זאת שהייתה אחראית על הבחירה וזה בהחלט הורגש בטעם ובעדינות. בקבוק יין לבן לפתיחת הארוחה הייתה החלטה מצוינת, אך מכאן ואילך לא זכינו לרגעי עדנה נוספים.
"אז מה תאכלו?" שאל הברמן האדיב. "מה אתה ממליץ? מה שתמליץ ניקח!". טעות מספר 1.
קיבלנו המלצה על מנה ראשונה אשר הייתה מורכבת מכופתאות תרד ברוטב גבינתי ואדמדם - שמנונית ולא ממש אכילה. הטונה האדומה והפוקצ'ה כן היו מנות מוצלחות אשר חיפו על מנת הכופתאות. "מה עוד?" שאל המלצר, "עלי!", "אוהבים קרפצ'ו??". טעות מספר 2.
"ברור שאוהבים!", מנת הקרפצ'ו הגיע לשולחן. טעימה ופשוטה, בקרפצ'ו לא ניתן לפספס כמעט. רק אף אחד לא סיפר לנו שלא נשלם עליה אבל על המנה שהחזרנו כן!
כשהגיע זמנם של המנות העיקריות, כבר נגמר היין. שתי הפסקות סיגריה והבקבוק נעלם. הברמן "פינק" אותנו בשתי כוסות יין נוספות, אך לאחר הטעימה עדיף היה שלא. אחרי הבקבוק המדהים שהזמנו, קיבלנו (אומנם בחינם) יין שולחן לבן מהסוג שנותנים במתנה למשפחה שהזמינה אתכם לחג ולא ידעתם מה לדחוף להם.
לעיקריות הזמנו חצי מנת קנלוני (שנראתה יותר כמו רבע מנה) במחיר של 49 ₪! וחצי מנת רביולי במחיר דומה. ממש מאכזב. מזל שהפוקצ'ה עשתה את העבודה והייתה טובה ופשוטה כמו שפוקצ'ה צריכה להיות.
לקינוח הזמנו קרם ברולה וכאן אין מה להוסיף.
לסיכום,
ההמתנה בחוץ, ההמלצות הלא ממש מוצלחות (לדעתי) והחיוב על המנה שהחזרנו, הפכו את הביקור לפושר ולא מרגש כפי שדמיינתי. מסעדה איטלקית אמורה להגיש "אוכל פשוט ומנחם" כפי שטענה פעם מיכל אנסקי וללא מניירות מיותרות וכמובן שהמחיר צריך להיות בהתאם. לא חושב ש-"די רונימוטי" היא מסעדה נעלה יותר מהרוסטיקו או אירנסטו. רוצים לראות כיצד עושים אוכל איטלקי טוב? תלכו לקפה איטליה. אולי יש מה ללמוד מהם.
חשבון: 500 ₪ לזוג כולל טיפ.