פורום ביקורת מסעדות
נושא: טייק אוויי מדוד ויוסף סטריט פוד - רע מאד ויקר...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/11/2015 | 11:51
6
549
בימי שישי מכינים במסעדת הסטריט פוד החדשה של דוד ויוסף ברמת גן אוכל מוכן לטייק אוויי: תבשילים שונים שכוללים מנות שונות של אוכל ביתי, גם בשרים, גם דגים, גם מנות ראשונות ותוספות.
אני אף פעם לא קונה אוכל מוכן, אלא תמיד מבשל (או אוכל בחוץ), אבל ביום שישי האחרון חרגתי ממנהגי כי לא היה לי זמן לבישולים, ורציתי לבדוק את המקום...
 
בביצה עלומה במאקו המקום נקטל ע"י המבקר העלום בדיוק ביום בו ביקרתי:
http://www.mako.co.il/food-weekend/restaurant-revi...
 
לצערי לא יכולתי לבדוק את רמת מנות הפיתה שלהם בשישי בצהריים, היות והמקום ערוך בימי שישי רק להגשת מנות בטייק אוויי...
אני לא מתיימר להיות מומחה בתמחור אוכל ביתי מוכן. נראה לי שהתמחור שלהם מטורף...
 
לקחתי לנסות תבשיל של בקר בפטריות. (בלי תוספת). עלות לקילו היא 160 ש"ח. התבשיל היה רע לתפארת. ממש מביך. בשר בקר מלא שומן וסחוס, באיכות ירודה. תבשיל תפל וחסר טעם. הפטריות היו מעטות מאד ואולי טוב שכך כי נראה לי שמקורן היה קופסת שימורים. תבשיל פשוט גרוע, שכל בשלן ביתי סביר יכין אותו כנראה טוב יותר. אין תמונה - המחזה לא מלבב במיוחד כך שאני חוסך לצופים...
 
מנה נוספת מעט טובה יותר שלקחתי היו ארטישוקים ממולאים בבשר ואפונה, עם רוטב לימוני. דווקא מנה סבירה פלוס, אפילו טעימה למדי, חוץ מתיבול מופרז של כורכום. התמחור ליחידה - 28 ש"ח. נראה לי גבוה מאד, ביחס למנה ולמרכיביה. 
 
מלבד הביקורת הגרועה במאקו שמעתי מ-2 חברים שעובדים באיזור הבורסה וניסו את המסעדה בצהריים, שהמסעדה לא משהו, במיוחד בגלל התמחור המופרז בשביל אוכל ביתי פשוט או מנות בפיתה. 
 
בקיצור - עדיף לוותר. זו כנראה לא המסעדה שתשדרג את הבינוניות (ואני עדין) של איזור הבורסה ברמת גן וחבל...