פורום ביקורת מסעדות
נושא: בליקר בייקרי, פארק המדע רחובות- נסיון מס' 2  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/11/2015 | 12:14
1
461
אחרי שרשמתי ביקורת לא אוהדת בביקור הראשון וזכיתי לשוחח עם הבעלים ולהסביר בפירוט מה השתבש,  החלטתי  לחכות עם הביקור השני כדי לתת למקום צ'אנס להשתפר ולהשתפשף.  
 
בחמישי בערב הבחור הביע רצון  ל"אוכל של בית קפה" -  מצב נדיר אצלו,  וכך נבחר הבליקר בייקרי.  המקום היה מלא למחצה, ומצאנו שולחן פנוי בקלות.  התפריטים שקיבלנו היו משומשים מאוד,  שלא לומר מתפרקים ממש בקצוות-  שמישהו ישלח אותם ללמינציה דחוף.
הזמנו  מהר-  שקשוקה איטלקית עבורי, בוקר בכפר עבורו.  תהיה מסויימת העלתה המילה "מתבלים"  בתפריט -  לעניות דעתי צריך לכתוב "מטבלים",  מהמילה טבילה,  ולא מתבלים  מהמילה תיבול....  
שנינו הזמנו תה עם נענע שהגיע במהירות,  ומאז-  דממה....  לקח לאוכל חצי שעה להגיע  לשולחן.  משהגיע, ראינו ששכחו להניח לנו סכו"ם של השולחן ואין איך לאכול.  התחלתי לחפש במבט  מלצר.  אחד מהם ניגש אלי ושאל אם הכל בסדר-  עניתי שאני לא יודעת כי אני לא יכולה לאכול.  הוא הביט על השקשוקה ושאל-  "הביצים עשויות מידי ? "  עניתי  שאין לי מושג, כיוון שאין לנו סכו"ם....  מייד אחרי שהלך הגיעה מלצרית והניחה את הסכו"ם החסר.
 
ובכן,  הביצים היו מבושלות לחלוטין (אבל אני לא מאלה שיחזירו מנה על זה).  השקשוקה עצמה היתה סבירה מינוס (מעט רוטב,  המון המון פלפלים).  הלחם היה נפלא והמטבלים חמודים (זיתים טובים, טחינה טעימה,  גבינות מתובלות נחמדות).  הסלט הגיע בכמות קטנה במיוחד,  והיה חסר בו מלח  אבל היה לי די טעים.
 
החלטנו לא להשאר לקינוח -  הקינוחים בויטרינה נראו עייפים ולא מצדיקים את הקלוריות.  בשולחן לידנו ראינו שמגיעה צלחת  עם קינוח ותלולית של קצפת לידה,  קיבלתי פלשבק לקפולסקי והחלטנו לוותר  בלי נקיפות מצפון.
 
לא נראה לי שנחזור.  מרגיש סתמי,  ויש אופציות  מעניינות יותר מסביב (ארקפה למשל).