פורום ביקורת מסעדות
נושא: כן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/12/2015 | 13:10
269
Oniga בקמפו סן-ברנבה, מקום שדי קל למצוא וארוחה טובה.
http://www.oniga.it/eng/index.htm
 
עוד מקום שנהניתי ממנו, ב-2010 וב-2015 גם יחד, במיוחד כי בשני המקרים היה מזג אוויר מושלם לשבת בו בכיכר הנפלאה הזאת, קמפו סן-פולו (כדאי מאוד לבקר בכנסיה, גם כן). אני אמנם מנסה לאכול אותנטי בכל אזור באיטליה, אבל אם פיצה בוונציה, שיהיה אצל קורטה, היה לי טעים מאוד.
http://birrarialacorte.it
 
בכלל, אכלתי טוב בוונציה: צ'יקטי על הדרך, סנדוויצ'ים מעולים, ג'לטו טוב. צריך להתכונן מראש עם המלצות ויש סיכוי לאכול היטב. אבל גם על הדרך נכנסתי למקומות שלא היו דווקא בסביבות המתויירות ביותר, ונהניתי. בכלל, כדאי מאוד לצאת ממסן מרקו, יש כל כך הרבה מה לראות ברבעים אחרים ועמוסים פחות.
 
הג'לטו הטוב ביותר שאכלתי היה בשוקולטיה ויציו-וירטו. גם היקר ביותר, במחירים תל אביביים. אבל איזו איכות. כל שאר הג'לטי היו זולות יותר מאשר בתל אביב, וטובות יותר.
גם השוקולדים שלהם מעולים ושונים. הם עברו לאזור קסטלו, סליצדה סן לאו לדעתי, לא הכי פשוט למצוא (המיקום הקודם היה קלי קלות לניווט).
http://www.viziovirtu.com
 
עוד מקום טוב, לסנדוויצ'ים וג'לטו היה רוזה סלבה. אני הייתי בסניף השלישי ברשימה, זה בקמפו סן ג'ובאני ופאולו, כל כך מקומי שם ונהדר. גם הכנסיות בסביבה, סנטי סן ג'ובאני ומירקולי, ראויות מאוד לביקור. את מירקולי בפנים פשוט אסור לפספס והיא שווה את מחיר הכניסה.
http://www.rosasalva.it/en/where