פורום ביקורת מסעדות
נושא: צפרה - טעים מאוד אך יקר מדי לטעמי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/12/2015 | 09:56
3
474
שלום לכולם,
 
במוצאי שבת, לפני ההופעה של סיינפלד, סעדנו את לבנו ב"צפרה". לפתיח, חלקנו את הסלט שהומלץ על ידי המלצרית, בודהה בריאות (כרוב אדום, ירקות, נענע, כוסברה, בוטנים בויניגרט תפוחים; 48 ש"ח). הסלט היה טעים ומרענן, הרוטב היה מעניין מאוד. לדעתי, המנה יקרה מאוד ביחס לגודלה.
 
לעיקריות, אני לקחתי מאגף "אטריות ואורז" את רג'הסטן נולדס בגירסת הטופו (אטריות חיטה, כרובית, בצלים בקארי, עגבניות אש ועדשים; 89 ש"ח). המנה היתה טעימה אך לא "נפלתי" ממנה; בוא נגיד שלא הרגשתי שאני מוצא עצמי פתאום באינדונזיה (או איפה שלא אמור להיות מקור ההשראה של המנה הזו). המנה היתה בגודל מדויק, משביעה מאוד, ושוב - יקרה מדי, לטעמי. בתמונות - המנה הראשונה והמנה שלי.
 
אשתי לקחה פנום פן בגירסת טופו (אטריות ביצים, נענע בקרמל, שום וצ'ילי קמבודי; 69 ש"ח). קחו את מה שאני אמרתי ותעשו קופי+פייסט. אחיה לקח ווק בלק טייגר שרימפס (עם ירקות עונה ירוקים, סוית פטריות בהירה; 128 ש"ח). בעבור תוספת אורז גבו 10 ש"ח נוספים. נראה לי קטנוני למדי. תוספת האורז לא היתה גדולה במיוחד ואפשר היה בהחלט לתמחר אותה עם המנה (היקרה אף היא). המנה היתה לו טעימה מאוד, לטענתו מספר השרימפסים היה נדיב יחסית למקומות אחרים (10 בערך), ושוב חזר עניין המחיר...
 
בקיצור - טעים מאוד, אך לא מלהיב באופן שמצדיק את המחיר.