פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בצפרה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/01/2016 | 16:01
4
508
השבוע קפצנו בספונטניות לעסקית בצפרה. הגענו בסביבות השעה 15:30, ושלא במפתיע, המסעדה הייתה ריקה למדי (השעה המתה ביום). 
 
הדיל שלהם פשוט למדי: ראשונה וכוס שתייה במחיר העיקרית. בסה"כ, עסקה משתלמת, במיוחד לאור העובדה שגם מחירי חלק מהעיקריות יורדים בהשוואה לתפריט הערב. 
 
ועכשיו לדבר העיקרי, האוכל: לראשונות לקחנו בודהה בריאות ונאמס וויטנאמי, הבודהה זה למעשה סלט די פשוט עם רוטב אסיאתי, מאוד מוצלח לטעמנו ושילב בצורה הנכונה בין הטעם המתקתק של הרוטב לבין הטריות של הירקות. הנאמס היה תערובת של בשר וירקות עטופים בנייר אורז, הוגש עם רוטב (בסגנון צ'ילי מתוק), וגם הוא, היה טעים. יצוין, כי המנות הראשונות היו קטנות באופן קיצוני במחזותינו (במיוחד הנמאס, הייתי אומר שמדובר על חתיכה בגודל של כ-4 סנטימר, ללא הגזמה). לגיטימי במסגרת הדיל, אבל אם אכן זהו גודל המנות גם בערב, בעיני זה רחוק מלהיות שווה 45-65 ש"ח (על אף שכאמור, המנות עצמן טעימות ומוצלחות). 
 
לעיקריות, קיבלנו רג'האסטן נודלס (69 ש"ח) וג'ינג'ר נודלס (66 ש"ח). גם פה, לא נרשמו נפילות, האוכל היה טעים וניכר כי הוכן בעזרת חומרי גלם נאותים. יחד עם זאת, בניגוד לראשונות "לא נפלנו" - אומנם אין לי ביקורת של ממש, אבל המנות היו די רגילות במסגרת הז'אנר. 
 
השירות, לעומת זאת, היה מעולה, כמו גם האווירה הכללית במסעדה. המנות הוגשו במהירות מעט מחשידה (עברו לכל היותר 10 דקות עד שקיבלנו את כולן), אבל מצד שני, המטבח לא היה עמוס במיוחד. המלצר גם עדכן ש"אין סדר וכל המנות מוגשות ברגע שהן מוכנות". 
 
בסה"כ, אופציה נחמדה לעסקית באזור הזה של העיר, במחיר משתלם. מצד שני, ספק אם המנות הללו שוות את המחירים שדורשים עליהן בתפריט הערב (אם אכן מדובר באותן המנות ממש - לא בדקתי זאת). בנוסף, אפשר לציין כי טופולופומפו השכנה מציעה דיל דומה (גם במבחר וגם במחיר), נפקוד גם אותה בפעם הבאה.