פורום ביקורת מסעדות
נושא: מקסיקלי, דיינר מקסיקני בהרצליה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/01/2016 | 15:17
2
625

 
יום חמישי בערב, הבלונדה ואני אחרי סרט ומחפשות מקום לאכול ארוחה קלה. טלפון למקסיקלי באיזור התעשיה בהרצליה העלה שיש שולחן פנוי.

מקסיקלי הוא מקום חדש יחסית מבית רשת מוזס. מדובר על דיינר בסגנון מקסיקני שממוקדם היכן ששכן הסניף של מוזס באזור התעשיה בהרצליה. לפני כמה חודשים הסניף שינה פניו לכיוון המקסיקני. מלבד התפריט גם העיצוב השתנה. לי אישית העיצוב הזכיר מזללות מקסיקניות שהייתי בהן בארה"ב.
התפוסה ביום חמישי בערב בשעה 09:30 היתה נמוכה יחסית, לדעתי היא עמדה על לא יותר משליש. הרוב המכריע היו בליינים צעירים, ולמרבה ההפתעה ביניהם, בשולחן פינתי, זיהינו גם טייקון לשעבר שמעסיק את כותרות העיתונים הכלכליים על בסיס קבוע.
 
חלקנו שתי מנות –

טאקו דג  - מנה שכוללת שתי טורטיות לא גדולות ועל כל אחת פילה דג קוד בבלילת בירה,  איולי צ'יפוטלה, כרוב סגול, גוואקמלי ובצל כבוש. הדג היה מצויין, הבלילה לא סבלה משמנוניות ועם התוספות נהננו מכל ביס. 38ש"ח.
 
בוריטו בקר – טורטייה גדולה ושמנמנה מלאה בבשר בקר שבושל בבישול ארוך ואיתו היו אורז, ממרח שעועית וחסה(על שאר המרכיבים: סלסה חריפה, גבינות ושמנת חמוצה, ויתרנו). זו מנה גדולה ומשביעה שהיתה טעימה. 48ש"ח.

על הקינוחים ויתרנו שכן אף קינוח לא קרץ לנו. העדפנו לצעוד כמה מטרים ולקנח בגלידה הסיציליאנית שכרגיל לא איכזבה.

שתינו לימונדת היבסקוס שסבלה ממתיקות יתר ופפסי מקס.
 
השירות היה בסדר.
הכל ביחד עלה 102ש"ח.
 
בסך הכל זו אופציה חביבה לאוכל מקסיקני לא רחוק מהבית.
ההסתייגות שלנו היתה מהאווירה. לא הצלחנו לשים את האצבע ולומר מה בדיוק הבעיה אבל משהו שם לא עבד בשבילנו והיתה הרגשה מעט לא שמחה באויר. יכול להיות שזה רק אנחנו...