פורום ביקורת מסעדות
נושא: מיס קפלן - בשביל pix   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/01/2016 | 10:39
6
536
מקווה שאני מספיק פודית על אף הצמחונות. ליתר בטחון, צירפתי חברה קרניבורית.
הגענו קצת אחרי 19:00 ואמרו לנו שכל השולחנות כבר הוזמנו. למזלנו, היה זוג שאיחר לשולחן שהזמין ולכן המארחת הציעה שנעשה סיבוב בשרונה ואם הם לא יגיעו תוך חצי שעה - היא תתקשר אלינו. החלטנו שבמקרה הכי גרוע פשוט נאכל במקום אחר ובאמת אחרי 20 דקות קיבלנו טלפון שיש לנו שולחן.
הזמנו:
פלפלים מטוגנים - מנה די סתמית. פלפלונים מסוגים שונים (בעיקר טינקרבל ועוד 2 חריפים יותר) שטוגנו בשלמותם. הטיגון הקנה לכולם גוון טעם מריר מעט וטישטש את הטעם הטבעי שלהם, וחבל. החלק הכי טוב במנה היה הקרם שעליו הם הוגשו שנמרח על הצלחת (משהו ע"ב בוטנים).
קרפאצ'ו פטריות - מנה מצוינת. כמות נדיבה של פרוסות פטריה בשרניות ועסיסיות. רק חבל שתקעו על הצלחת גם אחד מהפלפלים המטוגנים.
סלט כוסמין - אחת המנות הטעימות של הערב. חיטת כוסמין נגיסה בדיוק במידה הנכונה, עם הרבה ירקות פריכים ועשבי תיבול, והכל שוחה במין צזיקי חמצמץ ורענן שהוא לא באמת צזיקי. אולי לא המנה הכי מקורית בעולם, אבל הביצוע היה מושלם.
נקניקיית גזר - כן, היא באמת עד כדי כך טובה. אני לא באמת זוכרת איזה טעם יש לנקניקייה (גם לפני הצמחונות לא הייתי חסידה גדולה שלהן) כך שאני לא באמת יכולה להשוות ולומר עד כמה זה דומה או לא דומה, ואולי טוב שכך, כי זו מנה מעולה בפני עצמה. כמו עם הפלפלים, גם כאן לא מרגישים את הטעם המקורי של הגזר, אבל הפעם זה בקטע טוב - הטעם שלו מעושן, עמוק, מתובל, ומדי פעם מבחינים גם במתקתקות המקורית שלו. הוא רך ומתמסר, אבל לא סמרטוטי כדרכם של גזרים מבושלים. הלחמניה היא לחמניה מאודה, מתקתקה ורכה והיא בחירה מושלמת למנה הזו, חוץ מזה שהיא טיפטיפה עבה מדי והיחס שלה דומיננטי מדי ביחס לגזר. חוץ מהגזר יש בתוכה גם חסה, מעין איולי חרפרף ובצל מתקתק בכבישת סלק.
החסרון היחיד במנה הוא שהלחמניה העדינה לא מצליחה להתמודד עם כל הכבודה הזו ושני חלקה נוטים להיפרד, מה שקצת הקשה לקחת ביס של לחמניה + נקניקיה + תוספות, וצריך להרכיב ביס כזה על המזלג (כי ביס מהלחמניה לבדה ללא התוספות מרגיש פתאום מתוק וכבד מדי).
כרובית צלויה - נפילה, ולא רק כי היא הגיעה אחרי הנקניקיה. כרובית צלויה, יבשה מדי ולא מתובלת, שמונחת על ריזוטו אורז אדום מלא (או סתם אורז שלא בושל כמו שצריך), עם קצת גילופי כרובית טרייה מלמעלה. לקחנו כמה ביסים והשארנו את השאר בצלחת. לזכות המסעדה נאמר שהמלצרית הבחינה, התעניינה למה לא אכלנו את המנה והציעה לנו לבחור מנה אחרת.
לא הסתכנו ולקחנו נקניקיה נוספת
 
על קינוחים ויתרנו (סליחה, אבל שום דבר לא ישכנע אותי לטעום מילפיי או קרם לימון טבעוני).