פורום ביקורת מסעדות
נושא: סנטה קתרינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/01/2016 | 13:36
7
632
הרבה זמן רציתי לבקר במסעדה הזו שנמצאת צמוד לשישקו, מאחורי בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל-אביב, אך משום מה לא יצא. אז ערב אחד ופנוי החלטתי לקחת את שותפי לתחביב וסוף סוף לבדוק בעצמנו את המסעדה. תסלחו לי, אבל אני לא זוכר בדיוק את שמות המנות, אז אכתוב בערך.
 
הגענו ללא הזמנה, בשעה 19:00, המקום עדיין היה דיי ריק והמארחת הנחמדה טענה שמלבד שני שולחנות בקצה המסעדה, הכל מלא. אז התיישבנו בקצה המסעדה וזה היה המינוס היחידי בארוחה שלנו. למרות המיקום הלא נעים במיוחד, השירות היה בסדר גמור, המלצרים דאגו ליצור קשר עין וליוו את הארוחה כמו שצריך.
 
למנה ראשונה הוזמנו בייגלה ירושלמי (15 ש"ח) וירקות אפויים בטאבון, בסגנון אנטיפסטי (38 ש"ח). המנה של הבייגלה הייתה נהדרת, הלחם היה טרי, המנה הייתה נדיבה ובהחלט מצדיקה את המחיר שלה. האנטיפסטי היה גם הוא נהדר, הירקות היו טריים, אני מניח שהם הונחו בטאבון כי הצלייה שלהם הייתה מאוד עדינה וטעימה מאוד מאוד.
 
למנות עיקריות הזמנו פילה מוסר (96 ש"ח) ובורקס חתונות (72 ש"ח), זה אמנם אחד הבורקסים היקרים שהזמנתי בחיי אבל המנה הייתה לא רעה בסה"כ, מה שכן, נראה שהטבח קצת הפריז עם הכמהין. אז מי שלא אוהב את טעמה הדומיננטי של הכמהין שלא יקח את המנה הזו. הפילה מוסר היה עשוי מצויין ושותפי לתחביב נהנה ממנו מאוד.
 
את הארוחה ליווינו עם שתי כוסות של כרם שבו אדום (42 ש"ח לכוס). סה"כ 305 ש"ח לפני שירות.
 
לסיכום, מסעדה טובה, אווירה טובה, שירות טוב ותמחור סביר והכי חשוב אוכל טעים. בהחלט נחזור.