פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב מעולה במשייה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/02/2016 | 18:18
5
648

כל שלושה חודשים חברה טובה ואני הולכות למסעדה אחרת במסגרת מה שאנו קוראות לו "ערב גורמה" ומתפרעות על התפריט. אתמול הגיעה שעתו של "ערב הגורמה" השלישי ואחרי קצת התלבטות הפור נפל על מסעדת משייה.
המסעדה יפה בצורה בלתי רגילה בעיני, האקוסטיקה נהדרת ויש הרגשה של מרחב ורוגע. ישבנו על הבר והברמן עזר לנו להרכיב תפריט נחמד.
כל המנות שהוגשו לשולחן היו יפהפיות ומוקפדות, מוגשות על צלחות שטוחות בגוונים שונים ונראות כמו יצירות אמנות קטנות.

חלקנו את כל המנות וזה מה שאכלנו:
פיתות קטנטות עם חומוס -  מנת פתיחה שמוגשת לשולחן, פיתות חמודות עם חומוס טעים וקצת חריף שיכל להיות חריף יותר.
טרטר אינטיאס (58 ש"ח) – מנה מעולה, אינטיאס טרי עם אפרסמונים, קרם פרש, דיסקיות סלק ואורוגולה.
ברווז בעלה גפן (מהספיישלים, לא זוכרת מחיר) – מנה שהעיפה אותי לגמרי. בשר ברווז בבישול ארוך שהפך אותו לרך במיוחד על קרם גזר מתקתק עטוף בעלה גפן ומוגש לצד קרם תפו"א ורוטב יין אדום. טעים, טעים, טעים, הייתי אוכלת עוד שתי מנות כאלה בכיף.
חלמון מאודה (42 ש"ח) – מנה נחמדה, בעיני החלשה של הערב. חלמון ביצה על תרד מאודה, קרם תפו"א והמון שמיר. החלמון עצמו לא ממש הורגש והייתה מתיקות בלתי מוסברת שלא תרמה למנה.
מפרום כרובית (56 ש"ח) – לאוהבי הכרובית הארדקור בלבד! צ'יפס כרובית, קרם כרובית (מעולה) וכרובית אפויה. בין שכבות הכרובית האפויה הסתתרה תערובת קבב מוצלחת. מנה טעימה מאוד אבל עוד קצת בשר היה מעיף אותה לגבהים אחרים.
טרין זנב שור (98 ש"ח) – עוד מנה נפלאה. בשר זנב שור בבישול ארוך מוגש עם נגיעות קרם שום, קרם גזר, עגבניות שרי מיובשות (אני חושבת), קרם ירקרק (אולי אבוקדו, ממש לא בטוחה) וקונפי שום (עוד קצת קונפי שום ובכלל היה טירוף, כי השילוב בין השום לבשר היה אלוהי ולצערי היה מעט ממנו). המנה מוגשת עם תוספת לא ברורה של תבשיל עדשים בצד. אני לא אוהבת עדשים אז וויתרתי אבל החברה נהנתה.
עם הארוחה שתינו ארבעה קוקטיילים: Rosado, Tropical,Butterfly  ו Cubano – כולם היו מוצלחים מאוד.   
לקינוח הברמן המליץ על מנת בוראטה מתוקה שכשהגיעה התברר שמכוסה כולה בפירורי חלבה. אני לא אוכלת חלבה אז המנה הוחזרה למטבח והזמנו קינוח שוקולד במקום. כאן המקום לשבח את הברמן שלא הזכיר את החלבה ולכן החליט לא לחייב אותנו על הקינוח בכלל. מחווה שירותית יפה שלא ציפיתי לה.
קינוח השוקולד היה טעים- מעין מוס שוקולד עם קרם אנגלז, שברי טוויל קפה וטוויל שומשום. קינוח נחמד אבל לא מאוד מעניין, יחד עם שתי כוסות תה, היווה סיום מוצלח מאוד לערב.
 
סה"כ החשבון יצא בערך 550 ש"ח. האוכל היה מצוין והשירות היה מעולה. מומלץ בחום ואני בהחלט אחזור.