פורום ביקורת מסעדות
נושא: UNO- ניצחון הבינוניות.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/02/2016 | 01:58
3
567
תקציר מנהלים: שירות בינוני-רע, אוכל בינוני, לא נחזור. נאמר זאת כך: האחיינית בת החמש טעמה מספר מנות שהוגשו לשולחן והכריזה שלכולן אין טעם.
 
והגרסה הארוכה:
 
אתחיל מהסוף: כשבסוף הארוחה אחת היושבות ביקשה תה ונאמר לנו שיש רק מים עם נענע כי נגמרו התיונים, אפילו לא הופתענו.
הייתי בUNO לפני כארבע שנים, בארוחת גרופון, והארוחה הייתה מצויינת. גם האוכל, גם השירות, הכל זכור לי מאד לטובה ואני זוכרת כמה התרשמתי מזה שהם נתנו לנו שירות טוב למרות הגרופון.לכן כשהוטל עליי לבחור מסעדה לארוחה המשפחתית האחרונה, בחרתי בלי היסוס את UNO, איטלקיה כשרה חלבית. לא קל למצוא מקום להרכב שלנו- 12 איש, מתוכם 5 מתחת לגיל 8, אחת צמחונית (אנוכי) ואחת שומרת כשרות (סבתא של מר בחור). נוסף לכל הוואג'ראס הזה, רצינו אוכל טוב באמת, כי חגגנו אירוע סופר משמח.
 
הזמנו מקום לשש וחצי, ואני מודה שחטאנו וטפטפנו לשם לאיטנו. בעוד ששלושה מאיתנו התייצבו במקום כבר בשש וחצי, האחרון הצליח להצטרף אלינו רק בשעה שבע.
בעיניי היה מקום להציע ליושבים כוס מים בחצי השעה הזאת, אבל גם אם המלצרים היו מחליטים שלא לטרוח עבור חצי שולחן הייתי מחליקה את זה. אלא שבשעה שבע כבר היינו 12 איש ישובים, בשעה 19:20 גיסתי ניגשה למארחת וביקשה שייגש אלינו מלצר על מנת שנוכל להזמין, כעבור חמש דקות מלאות הגיעה האחמ"שית כדי להתנצל ולומר שמיד יהיה איתנו מלצר פשוט יש עומס במסעדה, וכעבור עשר דקות נוספות הצלחנו סוף סוף להזמין. זה הזמן לציין אולי שהמסעדה הייתה די ריקה, ואף אחד מאיתנו לא הצליח לשמור על פני פוקר כשהיא דיברה על העומס במסעדה, כולנו פרצנו בצחוק.
 
המלצר היה מרגיז ברמות. נעמד בצד אחד של השולחן וצעק לשאר השולחן כאילו הוא בשוק, היה די מגעיל (גיסתי ביקשה לדעת על מה הוא ממליץ והוא ענה "אין טעם שאני אקריא לך את כל התפריט, אם יש לך שאלה ספציפית תשאלי"), ודיבר במין סחבקיות וסלנג ממש לא ברורים לאורך כל ההזמנה (למשל כשסיימנו להזמין הכל הוא הרים אגודל במחוות "לייק" ואמר "שיחקתם אותה חבר'ה". גבר, אף אחד פה לא החבר'ה שלך!)
 
מנות הילדים והמנות הראשונות הגיעו יחסית מהר. הזמנו לילדים ספגטי ברוטב שמנת (הגיע פטריות, הוחלף) ופיצה. לראשונות הזמנו 2 פוקצ'ות שהגיעו עם רסק עגבניות טעים וממרח חצילים מפוחם לא טעים, אנלוטי דלעת שהיה נחמד, כופתאות תרד ריקוטה שהיו מאד טעימות, וסלט ארטישוק שלא קיבלנו. במקומו הגיע סלט קפרזה, היינו כל כך רעבים שלא אמרנו כלום.
לעיקריות הזמנו פיצה סיציליאנית אחת, 3 פפרדלה פונגי- המנה שהומלצה ע"י המלצה בתור "ממש ממש אחלה של מנה" (ניסוחים של בני אדם זה גדול עליו), 2 ניוקי סלמון, 2 מנות נראה לי של רביולי שמנת, ואני לא זוכרת מה עוד.
אני הזמנתי פטוצ'יני ירוק, ואחרי שסיימנו את הראשונות ניגשו אליי לומר שאין את המנה היום, אז החלפתי במנה שאני לא רואה כרגע באתר שלהם אז קשה לי לשחזר אבל היא הייתה מנת פסטה עם גבינה כחולה.
כל המנות למעט הניוקי סלמון היו חסרות טעם ומשעממות. הפסטה שלי הגיעה עם גוש של גבינה כחולה, ושאר המנה הייתה ברוטב שמנת משעמם.
הניוקי סלמון היה ברוטב קארי והיה מאד טעים לטענת כל מי שטעמו ממנו, אני לא הייתי אחת מהם. למרבה הצער הייתה רק צלחת אחת כזו למרות שהזמנו שתיים, כי 2 מנות לא הגיעו לשולחן בכלל (השנייה החסרה הייתה אחת הפפרדלה פונגי). לא חוייבנו עליהן.
אני שתיתי כוס גוורצמינטר שהייתה טעימה מאד אבל קשה לתת על זה קרדיט למסעדה. אף אחד אחר לא שותה יין במשפחה הזאת.
 
אני רציתי ללכת לקנח במקום אחר, אבל בגלל ההרכב זה היה מסובך מדי לעבור. נשארנו אם כן לקינוחים.
בחרנו בסופלה שוקולה וסורבה. נאמר לנו שהסופלה נאפה במקום וייקח כרבע שעה, וכולנו מתנו לעוף משם, אז ויתרנו עליו. החלפנו אותו בטירמיסו, והוספנו קינוח שאני לא רואה כעת באתר, אבל הוא מן מקפא פיסטוק. כמו כן, לא היה סורבה, אז הזמנו פנה קוטה.
קינוח הפיסטוק היה מצויין. הפנה קוטה והטירמיסו היו מאד חסרי טעם, והתבאסתי כי טירמיסו הוא אחד הקינוחים האהובים עליי.
כפי שהסברתי בתחילת הביקורת, לא שתינו שתייה חמה, כי, ובכן, נגמרו התיונים. למה בעיר כמו תל אביב זה קשה לרדת שנייה למכולת ולקנות תה רק אלוהים יודע. אולי על הדרך הוא יסכים לספר לנו מה קרה לUNO, המסעדה שאני ואמי מדברות עליה כבר ארבע שנים בתור מקום שחייבות לחזור אליו, ועכשיו הפכה לבדיחה המשפחתית ולמילה נרדפת ל"מעפן".