פורום ביקורת מסעדות
נושא: קוואטרו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/02/2016 | 09:28
10
763

לבחור יש יום הולדת והאמת שתכננתי לקחת אותו לאואזיס אבל אז ההתפרצויות האחרונות של רימה התחילו להדאיג אותי - אנחנו זוג שאוהב לצלם כל מה שהוא עושה ולכן הסלולרי תמיד שלוף, הבחור גם לא אוכל פירות ים או חזיר ולכן היה חשש שזה לא יתקבל יפה במסעדה.
בקיצור, כדי לא לקחת סיכון וכדי באמת להבטיח ערב מהנה החלטתי לשנות כיוון לקוואטרו. הזמנו מקומות לשעה 21:00 על הבר. אספר שהמקום היה מלא לאורך כל הערב אבל לא מפוצץ. גם ההושבה על הבר היא מהמרווחות שנתקלתי בהן - דבר שהוא בהחלט לטובת המסעדה.
מבחינת העיצוב - אין ספק שגם כאן, בדומה למסה, העיצוב מאוד מוגזם ומעט נובורישי אבל כאן הוא בהחלט יותר נסבל. המובייל הזה (בהיעדר שם אחר) שהם תלו מהתקרה מעל הבר היה ממש חמוד. הייתי מוותרת לחלוטין על הוידאו של הכבישים המלאים על הקירות.

השירות היה מצוין וקשוב, מילאו לנו את כוסות היין שוב ושוב, דאגו להתייחס לכך שהבחור חגג יום הולדת ונתנו הרגשה מצוינת. שלושה ברמנים נתנו שירות - שתיים דאגו להזמנות ולנו, השלישי בעיקר הגיש. הם היו מסונכרנים ביניהם ותפקדו מצוין. אחת מהן נראתה אחראית יותר או משהו וזה ניכר בכל כוס או בקבוק ששלחה החוצה לשולחנות - לאורך כל הערב העירה למלצרים ודאגה שהכל יצא בדיוק כמו שהוא צריך.

פתחנו את הארוחה עם קוקטיילים - הבחור שתה קוקטייל שנקרא ביטרסוויט סימפוני שהיה על בסיס קמפארי והיה המוצלח יותר מבין השניים. אני הזמנתי סינגפור - איפשהו בראש היה לי משהו בסגנון הסינגפור סלינג, בפועל, היה קוקטייל ורוד ומאוד מתוק, היה עשוי טוב אבל פחות הסגנון שלי.

המשכנו עם שתי מנות ראשונות:
סלט פנצנלה - כלל מספר סוגי עגבניות במרקמים שונים, לחם קרוע ספוג ברוטב לצד חתיכות קריספיות ונהדרות של לחם, ספרות של בלסמי, מיקרו עלים, ביצה עלומה וסרדינים טריים. המנה הייתה מאוד טובה ומרעננת, בכל ביס הייתה הזדמנות להתנסות במרקים קצת שונים ובטעמים אחרים. הרוטב היה עדין. הביקורת היחידה שלי היא שהעגבניות הטריות בחלק העליון לא קיבלו שום טיפול והרוטב היה למטה, לכן קצת מלח היה משדרג את המנה פלאים.

טורטליני כמהין - שלושה טורטלני ממולאים בפטריות עם חתיכות פטריות מבחוץ. המנה כללה גם גבינת פרופוזולה וגרדת לימון. את הרוטב בסיום אכלתי עם כפית מרוב שהיה מדהים. ריח הכמהין לא השתלט והיה מדובר במנה מאוזנת וטעימה להפליא.

לאחר מכן העיקריות:
פיצה בשר לחי עגל, קרם עגבניות וגבינת פרובלון - היה מדובר בפיצה טובה מאוד לסוגה, עם שני סוגי בשרים לדעתי. בדמיוני ראיתי תבשיל לחי עגל, בסוף היה מדובר בנקניק. הבעיה העיקרית שלו הייתה שמאוד היה קשה לנגוס בו וכך זכיתי לביס מתמשך עד לסיומו. ביחס להיצע המנות במקום, ולמרות שהפיצה הייתה טעימה לא חושבת שהייתי מזמינה אותה שוב.

לברק פורצ'יני - שני פילטים נדיבים של לברק שהיו עשויים מצויין, עלי מנגולד, שפע ערמונים, פטריית מלך היער צלויה ומעט חתיכות פורצ'יני (סביר שבמקור מיובש). חששתי במקור שטעמי הפורצ'יני ישתלטו, בפועל התבדיתי. מדובר במנה נהדרת. את הרוטב אספנו עם הקצוות של הפיצה. זו מנה עשירה מאוד ונהנינו ממנה מאוד.

שוב אציין לטובה את השירות - המנות יצאו בקצב מצוין ולא מעיק, קיבלנו זמן בין המנות לנוח ולעכל, לשתות עוד קצת מהיין ולספוג הכל.

לצד האוכל שתינו קריניאן של ויתקין שהיה ליווי מושלם לאוכל.
אציין שתפריט היין של המקום מוגזם וגם מתומחר בפראות - אין כמעט יינות שהם affordable ממש ונראה שמכל יקב ישראלי שהם בחרו הם לקחו יין אחד או שניים מהסדרות הכי יקרות שלו במקום להתמקד במספר מצומצם יותר של יקבים או לחילופין פשוט להכניס יינות מעט נגישים יותר לתפריט.
אמנם המקום מעוצב לטובת אוליגרכים אבל צריך לזכור שיש מי שיוצא לבילויי מסעדות פחות תכופים וכן מעוניינים לשתות יין אבל לא ב - 300 שח לבקבוק.

קינוחים:
הבחור מאוד התלבט בנוגע לקינוחים (כמו לאורך כל הארוחה נתתי לו לבחור את מה שאוכלים, בכל זאת ילד יום הולדת). שמחתי שהמקום אתגר אותו קינוחית והוא ממש התרגש מהתפריט (הבחור בעל תעודת קונדיטור ולרוב מפהק לנוכח תפריט הקינוחים).
לבסוף נבחרו שני קינוחים:
קינוח הדרים - לא הצלחתי למצוא את התיאור שלו בתפריט הרשת אך הוא כלל שלוש פחזניות ביס (עם טופ פריך כמקובל היום) ממולאות בקרם הדרים, שני סוגי סורבה (אחד אשכולית, השני אני לא זוכרת), קוויאר הדרים, חתיכות פירות הדר, טווילים של שקדים, מספר מוסים קטנים ובקיצור הרבה מאוד מרקמים וטעמים של פירות הדר.

הגינה - קרם פיסטוק - מרציפן, מוס שוקולד, "סלעים" של קרמל, גלידת פיסטוק, מאפה קרם שקדים. מנה נפלאה שסקרנה אותי רבות. בעיקר כי הרבה טענו שהוא כולל עלי שומר שלי תמיד נראו בתמונה כמו מיקרו אפונה - אז אכן היה מדובר במיקרו אפונה (מוטיב שחזר על עצמו גם בקינוח השני אבל השתלב בצורה טובה עם שניהם). קרם פיסטוק שעליו מוס שוקולד ומעליהם שברי עוגות פיסטוק ושוקולד, קרמל, תפוחים ועוד הפתעות נעימות. הקינוחים במקום הם הכוכבים האמיתיים - מלאי מרקם וטעמים.

עוד נקודה לטובת השירות כאן - הברמנית התעקשה עם המטבח שיוציאו לנו את אחד הקינוחים עם שלט של מזל טוב. כיוון ששניהם יצאו בלי היא החזירה אחד מהם למטבח כדי להוסיף שלט של מזל טוב (שלטי שוקולד).

במהלך הארוחה גם הוזמנו לצ'ייסר יום הולדת.

סך הכל - 735 לפני.
לא זול, אבל החוויה הכוללת והמנות הנהדרות בהחלט יגרמו לנו לחזור.