פורום ביקורת מסעדות
נושא: ויוינו - עדכון לאחר שני ביקורים נוספים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/02/2016 | 11:59
1
480
ביקרתי בויוינו לראשונה לפני כשבועיים-שלוש כמדומני. אז דעתי עליהם היתה חלוקה. התנהלות המקום נראתה לי לפרקים כקשיחה מדי ומרתיעה לקוחות, עם זאת, חשבתי שיש להם פונטציאל ששווה לבחון יותר לעומק.
 
מאז ביקרתי עוד פעמיים נוספות, הן לבד והן עם אנשים נוספים, כאשר האחרונה מהן היתה השבוע, וגיבשתי דעה.
 
אתחיל עם סיכום המנהלים: הדירוג הכללי שהייתי נותנת למקום הוא לכל היותר בינוני. ניכר בהחלט שהם מנסים לכוון גבוה יותר, אך אני חושבת שיש מספר נקודות שעומדות למפרע, הן במבחן התוצאה במנות, והן באווירה הכללית שמושרית על-ידי הצוות.
 
ואני אפרט:
 
מבחינת האוכל: הראשונות טובות, וכן הפיצות והפסטות. אך על אף הניסיון להציג את המסעדה כאיטלקית בעלת תפריט עשיר יותר, המנות העיקריות ממחלקות הדגים והבשר מסתמנות בעיניי כמלכודות תיירים - זוכות מחד לדחיפה יתרה מצד הצוות, לעיתים באופן די תמוה (למשל, כשהתעניינתי לגבי הפיצות קיבלתי בתגובה ש- ״הפיצות מעולות, אבל פיצה זה רגיל. אם את רוצה, יש לנו היום ספיישל אינטיאס מעולה״). אך מאידך, לא מוכיחות את עצמן בהכרח כשוות את התמורה, בוודאי לא בהשוואה למחלקות הבצקים המצטיינות מהן בהרבה.
 
עניין נוסף בנוגע לאוכל, נראה שכל המנות העיקריות (הן הפסטות והן הבשר/דגים) הן מאוד קטנות. אם במנות הפסטה זה עוד פחות מורגש (שילוב של פחמימות ומחיר יותר סולידי), במנות הדג והבשר קוטן המנות כבר הרבה יותר צורם.
 
ולבסוף, מחלקת הקינוחים סתמית מאוד לדעתי. לא שווה להזמין שם קינוח.
 
שירות: אובר-אול, מאוד מוקפד, גם לחיוב וגם לשלילה. תחילה לחיוב - בכל הנוגע לצוות ״הבסיסי״ יותר, הם מקפידים שם מאוד על שירות ידידותי אך מנומס (לא סחבקי), שמאוד חביב עליי. עם זאת, בכל דבר המצריך טיפול מצד הצוות היותר אחראי (עיין ערך, אחראיות המשמרת), החל מהזמנת מקומות וכלה בטיפול בסיטואציות שונות, שם ההקפדה היתרה ללא כל גמישות על ״חוקי המקום״ מצטיירת כנוקשות שלא לצורך, ולא מאוד מסבירה פנים, בלשון המעטה..
 
שורה תחתונה: אני חושבת שנכון לעכשיו הספיק לי מהם. בשביל בצקים טובים אני עדיין מעדיפה את טאנטי באצ׳י, ובשביל מנות בשר/דגים יש אופציות טובות בהרבה מהם. בנוסף, השירות המתעתע לא מעודד אותי לתעדף אותם על פני מקומות אהובים אחרים. לא נראה לי שנשוב לשם בקרוב.