פורום ביקורת מסעדות
נושא: מקומות מתוקים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/03/2016 | 12:17
2
204
חוזר על עצמי עם La pâtisserie des rêves ברובע 7, אנחנו בעתיד נתמקד כמעט רק במקום הזה כשנהיה שוב בעיר. L'éclair de génie לטעמי גם שווה ביקור, אבל זה כבר תלוי באהבה לאקלרים.
"הסלון" של ז'אק ז'נה ברובע שלוש, אני לא בטוח שהוא מאסט, לפחות לא עבורי, אבל יש כמה אייטמים בהחלט טובים שם, אני לא יודע עם שינויי קונספט שעברו על המקום, הטיבו איתו, בכח מקרה הממתקאות שמשקלם בזהב שם, שווים מאוד הניסיון, אבל חור אדיר וגדול בכיס.
יש עוד המון מקומות, תלוי אפילו בהעדפות קטגוריות המתוקים ומאפים השונות, כדאי מאוד לטעמי, פשוט לנסות יום יום כל מה שיש בחנות של des reves
גם קארל מארלטי בחמש ראוי לבדיקה, אבל גם הוא, לא מדגדג את המקום של קונציטיני בשבע..
המקומות של Gerard Mulot ברחבי העיר טובים למאפים כלליים יותר וגם קינוחים, לא פאר היצירה אבל די נגיש.. זה לא שפייר הרמה לא טוב, בהחלט כדאי לנסותת גם שם, טארט הווניל והאיספאהאן שווים לדעתי המאמץ ויאמרו אחרים שלבטח יש עוד דברים שכדאי לנסות ואם כבר שם, ארוחת טעימות של המקרונים לבטח ראוייה גם כן, זו הזדמנות מצויינת.
לשוקולד Patrick Roger טוב מאוד, אני לא כל כך אוהב את התוצרת של לא מעט אחרים בעיר, אני חושב שהם לא מעניינים מספיק (למעט Pascal Legac, אבל אליו לא תגיעו כנראה). לא ביקרתי במקום של דוקאס, לא אהבתי בפתיחה גם את הקונספט.
l'etoile d'or נפתח כנראה מחדש עם הגברת עם הצמות, לא מאסט לדעתי, אבל מקום חביב שמאגד בתוכו מבחר ממתקים מעניין.
Laurent Dubois ברובע חמש הוא מאסט לגבינות, יקר. Otezia לתוצרת בסקית, אפשר לקנות בשניהם דברים לארוחת ערב מצויינת במלון של מיטב מטעמי הגבינות ונקניק שיש בצרפת.