פורום ביקורת מסעדות
נושא: לילוש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/03/2016 | 11:57
1
329
יש מקומות שממש לא בא לי להמליץ עליהם כי הם לא לוקחים הזמנה, ואם הרבה ימליצו עליהם וכולם ילכו אליהם בסוף לא יישאר לי שם מקום לשבת... אבל כשירות לקהילה אני אמליץ בכל זאת על מקום כזה בשם לילוש שגיליתי רק אתמול.
 
נמצא בפרישמן 73, ליד ככר רבין. מקום לא גדול. הם קוראים לעצמם ביסטרו שכונתי אבל אני לא שולט בהגדרות האלה. בכל אופן ארבעה מקומות על הבר. משהו כמו 15 שולחנות בפנים. עוד כמה על המדרכה המקורה. בתשע היה מלא לגמרי חוץ משני מקומות על הבר.
 
התפריט בהשפעה איטלקית. ספר שלם. מאד מאד עמוס. לא בטוח שמי שמבשל שם מכיר את כל המנות. 
 
שמחתי שהאמריקאי בחר בריזוטו קוביות אווז וליצ'י (58) כי זו מנה שממש התחשק לי לטעום אבל נראתה קצת "כבדה" עלי. הגיע כמות די נדיבה של ריזוטו. טעמתי ממנו ולרגע הצטערתי שלא לקחתי. ריזוטו קטיפתי. טעים. אם כל פעם הוא מצליח להם ככה אז שאפו.
 
אני הלכתי על משהו צנוע יותר - פניני של פסטרמה הודו (49/34) עם ממרח תמרים, בצל ברי ואגוזים שלמים. למטה סלייס דקיק של חסה. הוגש בלחם דגנים פציח מעולה. 
 
מלא אנשים מגיעים כל הזמן לקחת משם טייק אווי, כך שכנראה למקומיים המקום מוכר. אני פעם ראשונה נתקלתי בו די במקרה ודי חששתי בהתחלה כי היה נראה שהמלצרית מאד עמוסה מרוב אנשים, והברמנית מאד עסוקה כל הזמן בלמזוג כל מיני דברים, והתפריט כאמור יותר דומה למילון אוקספורד מאשר לתפריט... ואיכשהו יצאתי משם עם טעם של עוד.
 
מבחינת אוירה - המקום מעט מואר מדי לטעמי. מוזיקה ברקע כמעט ולא נשמעת, לטוב ולרע. לדעתי הם יכולים להחליש מעט את האור ולהגביר בטיפ טיפונת את המוזיקה ואז זה יהיה מושלם.