פורום ביקורת מסעדות
נושא: קיסו אסייתית מושקעת למדי בקרית אונו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/03/2016 | 10:18
2
560
בשבת בצהריים חיפשנו מקום בערך מעכשיו לעכשיו במסעדה אסייתית טובה בתל אביב באזור שתהיה בו גם חנייה... כצפוי לא מצאנו... אחרי חיפוש אינטרנטי קצר מישהו הציע את קיסו בקרית אונו - מסעדה אסייתית ששייכת לבעלים של פו סושי מירמיהו (מקום שאני בהחלט מחבב). התקשרנו והיה מקום על הבר... היינו שלושה.
המקום די חדש. מתחילת 2015. מדובר במסעדה יפנית-אסייתית מעוצבת ומושקעת למדי, עם תפריט סושי רחב ומנות אסייתיות נוספות, ועם תפריט אלכוהול וקוקטיילים די רחב. המקום גדול ומרווח ויש גם מרפסת חיצונית גדולה (שצופה על השיכונים של השכונה - נוף לא משהו...). הבר יפה ומעוצב. בהחלט נעים לשבת בו. 
 
מנות ראשונות שנדגמו:
סנדוויץ צ'יז: סנדוויץ סלמון, אבוקדו וגבינה צהובה מטוגנים בטמפורה ורוטב טריאקי. 45 ש"ח. הבחור שאכל היה מבסוט. אני אישית נמנע משילוב של גבינה בסושי...
ספייסי טופו: קוביות טופו בטמפורה קריספית, בליווי רוטב פלפלים פיקנטי, בצל ירוק ושומשום לבן. 39 ש"ח. הצמחונית מאד אהבה. גם 2 הטורפים שלצידה שעזרו לה אהבו... טעים וקריספי.
טוויסטר מאקי: מנת סודי מהספיישלים: צלופח ואבוקדו בציפוי סשימי סלמון, איקורה ובצל ירוק. (6 יח'). 53 ש"ח. המנה שאני הזמנתי. סושי טעים וטוב. עשוי היטב. יצאתי מרוצה. 

מנות עיקריות שנדגמו:
מסמאן קארי: תבשיל חלב קוקוס עם שרימפס, נצרי במבוק, פטריות, בזיליקום ועלי כפיר ליים מתובל בקארי יפני, מוגש עם אורז מאודה. 57 ש"ח. הבחור שאכל היה מבסוט. מנה פיקנטית וטעימה. 
קומבינציה צמחונית: טריקולור (4 יח') אינסיידאאוט צמחוני (4 יח'), מאקי טמאגו ומלפפון (3 יח') מאקי מלפפון אושינקו וגזר (3 יח') שיפוד מאקי ירקות מטוגן (3 יח'). הצמחונית מאד נהנתה. הייתה מבסוטית מכל הרולים. היא לא הצליחה לסיים את המנה המאד נדיבה. אני טעמתי רק משיפוד הירקות המטוגן בטמפורה. הרגיש קצת כמו סופגניה...
ושוב מסמאן קארי: הפעם תבשיל חלב קוקוס עם סינטה, נצרי במבוק, פטריות, בזיליקום ועלי כפיר ליים מתובל בקארי יפני, מוגש עם אורז מאודה. 57 ש"ח. זו המנה שאני אכלתי. לא מנה ענקית. הרוטב טעים. פיקנטי, אבל הייתי שמח ליתר חריפות. הסינטה נפרסה לפרוסות דקיקות והייתה מעט עשויה מדי, אבל זה היה סביר ביותר. בסה"כ מנה חביבה.
על קינוח ויתרנו. 
הסה"כ - מקום אסייתי בהחלט נעים. אווירה טובה. אוכל טעים. אחלה מקום לתושבי האזור או לתושבי יישובים סמוכים שמחפשים מקום חדש מעכשיו לעכשיו...
אין כאן הרבה מקוריות או יצירתיות, אבל יש כאן VFM טוב ומקום ראוי בהחלט.