פורום ביקורת מסעדות
נושא: סיכום ביקור ברומא  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/03/2016 | 11:54
1
543
סיכום ביקור ברומא:
 
White – Tritone -
הפיצה הגרועה ביותר שאכלתי בימי חיי. הבצק איום ונורא. אני לא אתפלא אם חוממה במיקרו. הסיבה היחידה שנכנסתי היא שזה המקום הראשון שנראה כמו מסעדה ושהיה פתוח אחרי שעשיתי צ'קאין במלון. במשך הזמן התגלה לי שצמוד מצד שמאל למקום יש בר שפתוח בשעות כאלו ומוציא פיצות טובות וזולות.
 
* Ristorante la fontanela  - via sistina -
פיצה נפולי – פיצה מצויינת. כמעט הגיעה לטעם שאני מחפש. בצק מצוין.
פטוציני פטריות פורציני – מנה מעולה. פסטה שמנתית עדינה עם טעם חזק מאד של פורציני. הפסטה הייתה כל כך טובה שלא היה טעם להוסיף לה גבינת פרמג'נו.
ריזוטו דייגים – הריזוטו הגרוע ביותר שאכלתי מימי. האורז היה מבושל אל דנטה אך לא היה כל חיבור בין הגרגירים, לא הייתה שום קרימיות , טעם שטוח לחלוטין. היו גם כמה פירות ים בצלחת, רק עם תוספת נכבדה מאד של גבינת פרנמג'ו המנה הפכה לאכילה.
נקניקיות איטלקיות – הנקניקיות לפני הבישול נראו מרשימות, שמנמנות ומגרות. לאחר הבישול הן נראו זוועה. הן נחצו לשנים, סבלו מבישול יתר אשר הפך אותן ליבשות וממליחות יותר. מנה רעה מאד ומאכזת במיוחד.
ניוקי פורציני – מנה נפלאה, ניוקי מושלמים, רוטב המורכב מפטריות פורציני קצוצות דק דק , שום, פטרוזיליה, חמאה והמון שמן זית, מאוזן, עדין, כל כך מושלם שלא היה טעם גם כאן לזרות גבינת פרמג'נו על הניוקי.
 
* La tavernatta via sistine -
פיצה סלמי לא רעה.
רביולי במילוי ריקוטה ותרד ברוטב כמהין – המילוי לא התעלה, אני לא במיוחד אוהב ריקוטה הרוטב היה מעולה.
 
* Suggestum via veneto 14 -
פיצה סלמי בינונית. טעם חלש.
קנלוני עם תרד וריקוטה בינוני.
 
* Leon doro via sistina 9
פטוציני פורציני – פסטה מצויינת, על בסיס שמן זית. שוב מנה מושלמת שלא הזדקקה לתוספת פרמג'נו. הפסטה הזו היגיעה כמעט לרמה של יצירת אומנות.
ספגטי אלה פוטמסקה – ספגטי, רוטב עגבניות, צלפים, וזיתים שחורים, הרבה שמן זית, הפתיע אותי בעומק טעמים לא צפוי. מנה מעולה.
 
בסופו של דבר לאחר ששילמתי מחיר של 36 יורו עבור שתי מנות פסטה נמאס לי מהמסעדות האלה.
נמאס לי מזה שלא מוכנים להגיש מי ברז אלה דוחפים בקבוק מים ב 4 יורו.
נמאס לי מזה שמחייבים אותי על לחם שלא הזמנתי ב 4 יורו נוספים.
נמאז לי מזה שמנסים לדחוף לי מנה ראשונה/יין/קינוח/קפה ועברתי לאכול פיצות ב take away שהיו לא פחות טובות מהפיצות במסעדות, לאכול פיצות מוכנות מראש ארוכות כאלה אשר נחתכת עבור המזמין חתיכה והמחיר הוא לפי משקל, ולאכול סנדווצים.
 
בז'נר הזה אני אתייחס למקום אחד :
 
* מעדניה ברחוב cavour 235 , לא רחוק מהקולוסאום, פיצות מוכנות מראש אשר נחתכת חתיכה לפי בקשת הלקוח, התשלום לפי משקל, מגוון עצום וטרי שנאפה במשך כל היום.
ניסיתי פיצה עם פרושוטו וביצת עין – נפלא, סוג של meatlover פיצה שהכילה כמות עצומה של בשרים, חתיכות גדולות של סאלמי, בייקון, פרושוטו ועוד כמה בלתי מזוהים.
הדבר הטעים ביותר שאכלתי שם היה סנדוויץ מוצרלה ופרושוטו. מישהו הזמין, הצבעתי למוכר שאני רוצה כזה. סוג של גבטה עם פרוסות עבות ועגולות של גבינת מוצרלה טרייה ופרוסות פרושוטו , הסנדוויץ מוכנס לתנור הגדול. הוא יצא מהר מדי לטעמי. הגבינה לא נמסה, הערתי למוכר והוא טען כי ככה בדיוק זה צריך להיות. ובכן, הוא צדק.
הסנדוויץ היה נפלא, גבינת המוצרלה הטריה והעדינה קיבלה את המליחות באופן מדוייק מהפרשוטו והגיע לגבהים שפשוט לא היה ניתן לצפות מסנדויץ.