פורום ביקורת מסעדות
נושא: הביקורת על הבית התאילנדי של 2waz2 בתוספת עריכה קלה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/03/2016 | 15:55
8
901
***בית תאילנדי בוגרשוב 8 תל אביב***- 24.3.16 יום הולדת לאשתי התאילנדית!***
 
טוב, אז הזמנו רק יום לפני שולחן ל 12:30 בצהרים.
אחלה שירות דרך האתר. חזרו במהירות ושירות הזמנות יעיל מהיר וטוב. רק פרט קטן: לשיפור האווירה יש להציע אופציה לבחירה לשבת בתוך החלל הפנימי של המסעדה מצד ימין, שנותן אווירה יותר אותנטית לעומת שאר המקומות.
נציין שאין חניות חינם של המסעדה וחבל כי קשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא מקום חנייה באזור... מומלץ להגיע לפני ולמצוא מקום חנייה או להיכנס לאחד החניונים היקרים בסביבה.
 
טוב ולעיקר הפרטים... השירות מעולה ואדיב. המנות יצאו כולן ביחד והוגשו במהירות יחסית כפי שבקשנו.
3 טענות עיקריות לאוכל עצמו; הן לאיכות הטעמים של המנות שהוזמנו, גודל המנה ועלות המנה.
לאחר קריאת ביקורות כל כך מהללות באיכותה ובמקוריותה של המטבח התאילנדי, בחרתי במסעדה הזאת כדי לחגוג לאשתי התאילנדית את יום ההולדת עם המאכלים האהובים עליה. וכמה עזה הייתה אכזבתי כגודל ההפרשים בתבלון התאילנדי של המנות!...
אנחנו נמצאים המון בתאילנד מידי שנה ומבלים ואוכלים הרבה במסעדות מקומיות מכל המינים הסוגים והרמות וכמובן החך שלי מורגל מבית למטבח התאילנדי האיכותי (אשתי היא השפית הפרטית שלי... התמזל מזלי וטוב שכך...) ומכאן האכזבה.
האוכל לא מתובלן באותה ריכוזיות עזה של טעמים (לא קשור לרמת החריפות), שמאפיין מאוד את המטבח התאילנדי. ולאחד שמורגל לאיכותו של הבישול התאילנדי במסעדות ובבית בפרט אכזבתי הייתה גדולה מאוד.
הטעמים היו מאוזנים, אך איפה נעלמו להם הריכוזיות העזות והניגודיות של הטעמים והתבלון התאילנדי...
 
במנה של הירקות המוקפצים - לצערי הוקפצו זמן רב מידי, מה שגרם לירקות להגיע כאילו עברו סחיטה ונראו עייפים למדי...
מנת הסלט הכל כך אהובה עלי (סום טאם) נראתה פשוט חיוורת ולא מזמינה והיו חסרות בו שילוב של רצועות גזר ופלח כרוב טרי כפי שמגישים בכל דוכן רחוב פשוט שמוכר את זה ברחוב, שלא לדבר על גודל המנה שהייתה מניטורית לצד עלותה - 38 ש"ח לקערונית סלט קטנה!
המרק הידוע (טום ים בשילוב פירות ים) - מנה יפה בכמות של הפריטים שבה, אך שוב פספסו את הפאנץ'' של המנה, והיא הייתה אנמית למדי בטעמיה ובצבעיה... וחסרו לי מאוד הטעמים העזים והניגודיות החזקה בין המתוק החמוץ המלוח והחריף!
הוזמנה מנת עוף בקשיו עם הרבה שום-מנה קלאסית תאילנדית. ומשום מה הגישו לנו מנה אסייתית סינית של חתיכות עוף עטופים במעין בלילת  וון-טון. לכשעצמה הייתה באמת טעימה, אבל לא מאפיינת את המטבח התאילנדי כלל.
הוזמנה מנת חתיכות בשר לבן מוקפצות יבשות בליווי רוטב חריף מתוק על מצע רצועות כרוב. מנה יפה וטעימה, שחוסלה לה במהירות, רק לטעמי קטנה ביחס לעלותה...
ולקינוח הזמנו 3 גלידות בסגנון תאילנדי עתיק כולן על בסיס קוקוס בשילוב בננה ותות... היו טעימות מאוד!!! אך לצערי קטנות בגודל לעומת המחיר שחוייב 12 ש"ח לגלידה אחת.
 
לצערי המחירים ממש גבוהים ובניגוד גמור לאיכות הטעמים של המטבח התאילנדי! אכזבה גדולה!!! וחבל כי כל כך רצינו למצוא לנו מסעדה אותנטית תאילנדית.
 
המנות שהוזמנו: טום ים פירות ים - 96 ש"ח, פאד פאק קייארו - 58 ש"ח, מו טוט קאתייאם - 92 ש"ח, סום טאם - 38 ש"ח, גאי פאד מט מואנג - 76 ש"ח, שתייה 3 יח' בקבוקי זירו  קולה - 36 ש"ח, 3 יח' ארטיק - 36 ש"ח, סה"כ 432 ש"ח לפני טיפ.
 
יקר מדי לטעמי אפילו למסעדה שהייתה עומדת בסטנדרטים של המטבח התאילנדי בארץ! אני כמובן לא משווה את המחירים לתאילנד כי אותן מנות בדיוק היו עולות שם פחות מרבע המחיר...אבל הטעמים!!! אך הטעמים היו שווים כפול ויותר!!!
 
עוד הערה קטנה, בתחילת הארוחה הלכתי למלצרית וציינתי בפניה שאנחנו חוגגים היום את יום ההולדת של אשתי התאילנדית ואשמח לאיזה הפתעה נחמדה והיא ענתה לי בחיוב ולצערי זה לא קרה!
יכול להיות ששכחו בגלל עומס העבודה, אבל האמת ממסעדה שגובה כאילו מחירים היה מצופה שתשים לב לפרט חשוב זה!
 
אשמח לחוויה מתקנת ולהמלצה על מסעדה תאילנדית בישראל שעומדת בסטנדרטים האמיתיים הגבוהים והאותנטיים של המטבח התאילנדי!