פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביירן - מסעדת נקניקיות בשרונה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/03/2016 | 10:27
6
638
אני אוהב נקניקיות - תמיד אהבתי ותמיד אוהב. גם בתקופה שאכלתי בשר תמיד העדפתי נקניקיה טובה על פני סטייק.
 
כצמחוני נאלצתי לוותר על אחת ההנאות הגדולות שלי מאחר ועדיין לא מצאתי נקניקיה צמחונית שמתקרבת בכלל לטעמה או מרקמה של נקניקיה איכותית, ולכן בתקופה בה נאלצתי לשבור את הצמחונות פנטזתי בעיקר על נקניקיות אבל מאחר ואני חיפאי ולא הצלחתי להגיע בזמן הזה לתל אביב נאלצתי לוותר.
 
בשבוע שעבר סוף סוף הגעתי לתל אביב - והחלטתי לשבור באופן חד פעמי את הצמחונות על מנת להגשים את הפנטזיה ולנסות את הנקניקיות האלה שהבן שלי כל כך נהנה מהם ואשר בהחלט נראו והריחו טוב. וכגודל הציפיה כך גודל האכזבה.
 
הנקניקיה עצמה (ברטוורסט) היתה סבבה וכך גם הלחמניה בה היא הוגשה - לא משהו לכתוב עליו הביתה או לייחל ולצפות לו ובהחלט לא משהו לשבור בגללו את הצמחונות אבל בהחלט טעימה ועושה את העבודה בארץ שחונת נקניקיות כמו ישראל. הבעיה התמקדה בכל מה שמסביב 
 
הזמנתי תוספת בייקון לנקניקיה - שהגיע פשוט פרורים מפוחמים - בלי שום דרך לזהות את הבייקון ובלי שום אפשרות לנגוס בהם. הפרורים עפו ישר לפח.
 
בנוסף הזמנתי צ'יפס מתובל שלהם - הדרך היחידה להגיש צ'יפס תעשייתי דקיק ולצאת עם זה בסדר היא להגיש אותו כאשר הוא טרי וחם יצא הרגע מהשמן (לא יותר משתי דקות לאחר סיום הטיגון) במקרה הזה פשוט קיבלתי צ'יפס שהיה פושר לא טרי, ואיבד את מרבית הקרנצ'יות שלו. התיבול לא הוסיף לו דבר כי כבר לא ניתן היה להציל את הגופה ושום כמות של קטשופ לא הצליחה להציל וגם הוא עף ישר לזבל. התיבול שלו לא הוסיף לו.
 
בקיצור היה רע לתפארת - ןבהחלט לא מצדיק את 59 הש"ח שעלתה הארוחה הזו.