פורום ביקורת מסעדות
נושא: L'Atelier de Joël Robuchon Etoile - רובע 8  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/04/2016 | 18:36
18
307
המסעדה אולי ה"רצינית" היחידה שהיינו בה בטיול. מטעמי זמן ותקציב לא רצינו להזמין מקומות ולהגביל את עצמנו, אבל כן רצינו חוויה אחת כמו שצריך במסעדה ממושלנת. כשעברתי על תמונות כרטיסי הביקור שצירף אריה שגיא בפורום כתגובה להודעה שלי, מיד קפץ לי לעין השם Joël Robuchon ואמרתי לעצמי שאם יש לי אפשרות לטעום את הפירה המפורסם בעולם - זו המסעדה שאני רוצה ללכת אליה.
 
לרובושון שתי מסעדות בשם L'Atelier בפריז. Saint-Germain היוקרתית יותר נמצאת ברובע 7 ולה שני כוכבי מישלן. קראנו בביקורות על ארוחות ערב ב-200€ לאדם והחלטנו שזה יותר מדי עבורנו. השניה, Etoile, נמצאת ברובע 8 מאוד סמוך לשער הניצחון. היא פשוטה יותר, יש לה כוכב מישלן אחד וארוחות הצהריים בה מתחילות ב-44€ לאדם לארוחה, שזה בהחלט סביר ומתקבל על הדעת.
 
הזמנתי שם מקום שבועיים מראש, ותוך כמה דקות אישרו לי את ההזמנה במייל חוזר. סרביס הצהריים מוגש בשעות 12:30 עד 15:30 והזמנו מקום לשעה המאוחרת ביותר האפשרית - 15:00. הגענו בדיוק בזמן והובלנו כלאחר כבוד למרתף בו שוכנת המסעדה.
עיצוב המקום יוקרתי ואפלולי. המטבח הפתוח נמצא במרכזו של בר רחב, הישיבה היא רק מסביב לבר וצופים בהכנת המנות - חוויה אמיתית. הרגשנו קצת נבוכים להגיע עם סוודר הקסטרו שלנו בעוד כולם היו שם מעונבים בחליפות, אבל ניסינו להתגבר על המבוכה.
 
בתמונה - חלל המסעדה