פורום ביקורת מסעדות
נושא: שגב קיטשן גרדן בהוד השרון- אכזבה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/04/2016 | 23:04
1
398
אחרי מס' פעמים שנהנו בשגב אקספרס ברמת החייל ] באמת מקום חביב וטעים , החלטנו לשנות ולנסות את המסעדה בהוד השרון .
יום שישי 7 וחצי בערב , מסעדה מפוצצת , אבל אצל שגב תמיד מלא , בכל יום וכמעט בכל שעה.
היינו 2 זוגות ,  ניגשה מלצרית הסבירה על התפריט , אמרה ניתן לכם כמה דק' ונעלמה .. מאז חלפו כ 20 דק' אף אחד לא ניגש , לא שאל ולא הציע מה לשתות , (שתיה שבדרך כלל מוגשת דיי מייד ) אחרי שסימנו למלצרית וניסינו גם אצל מלצר נוסף , סוף סוף הגיע לקבל הזמנה לשתייה . ואיך לא .... השתייה התמהמה כ 20 דק' אם לא יותר וזה גם אחרי הפצרות לא מעטות .
השולחן שישבנו היה מתנדנד  עם כל תזוזה , מה שעיצבן במיוחד , גם לפניתנו הנ"ל המתנו ממושכות , עד שמלצרית או אחראית משמרת או אחראית כלשהיא ניגשה לסדר את הענין.
כשהגיעו המנות העיקריות 2 מהן היו דיי קטנות , דג +קרם תפו"א . הצלחת נראתה אנמית  בלי שום מאמץ לצילחות מה ששגב דווקא אוהב לעשות .
אגב לשאלתי את המלצר איזה מנה מומלצת , השיב לה המלצר : זו המנה ששגב ממליץ , הייתה הכי יקרה בתמחור. .
לכשהגיע זמן קינוח , קיבלנו את התפריט הראשי _ תפריט נוסף שנקרא תפריט מיוחדים, כל המנות בתפריט זה עלו כ 45 ש"ח לקינוח , כשבתפריט הרגיל הקינוח עולה 38 ש"ח . בלי שום קשר למחיר דווקא רצינו להזמין קינוח  מהתפריט שעולה 38 ש"ח , כי פשוט מצא חן בעיננו יותר. ואז המלצר ענה : זה אין , וזה אין , וזה אין. בקיצר התעצבנו הודענו שאנחנו מוותרים ושייגישו חשבון . ואז ניגשה האחראית זו שסידרה את השולחן המתנדנד וביקשה לדעת  מה לא בסדר, פרטנו לה אחד לאחד והיא ענתה שהיא מתנצלת ומצטערת על האכזבה וכפיצוי הביאו לנו מנה גלידה אחת ! בגביעון קטן שנטעם כמו גלידה ממכונה וזה ל 4 סועדים . פשוט לעג לרש.
שילמנו קמנו והלכנו , לא השארנו טיפ , מה שמאד לא אופיני לנו  , אבל זה פשוט לא הגיע להם , זה היה שרות או אי שרות הכי חפיפניק שאפשר , איטי ומייגע.
היום התקשרה אלי נציגה משרות הלקוחות של המסעדה , שוב פרטתי כבר בחוסר חשק על אי שביעות הרצון . והיא אמרה שתפצה אותנו .
אחרי שעה קיבלתי הודעה על שובר שמקנה 2 מנות ראשונות ו 2 קינוחים .
הייתם חוזרים שוב ?