פורום ביקורת מסעדות
נושא: שוק דגים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/05/2016 | 11:20
4
458
אם בעל מועדון הצלילה לא היה ממליץ לנו על שוק הדגים ומביא לנו גם שובר של 10% הנחה סביר להניח שלא היינו מגיעים למקום, אבל קיבלנו המלצה ושובר ורצינו דגים אז התקשרנו והזמנו מקום.
הגענו למסעדה בזמן, ראינו את התור הארוך שהשתרך בכניסה ושמחנו מאוד שיש לנו מקום שמור. לאחר כמה דקות המתנה סידרו לנו שולחן והתיישבנו.
התיישבנו בשולחן והוגשו לנו התפריטים. המנות העיקריות במסעדה נעות בין 79 ל109 ש"ח ויש גם מנות מיוחדות במחירים גבוהים יותר. בהזמנת מנה עיקרית מקבלים סלטים למרכז השולחן. סועד שאינו מזמין מנה עיקרית מחוייב עליהם ב39 ש"ח.
היינו ארבעה אנשים והחלטנו להזמין שרימפס בשום וחמאה, בורי בתנור ופילה דניס אחד לחלוקה לשתי החברות.
אז החלטנו, וחיכינו שתגיע אלינו מלצרית. וחיכינו, וחיכינו, בסוף תפסנו מלצרית, הזמנו את האוכל והתחילו לצאת הסלטים.
כל הסלטים היו מוצלחים מאוד והוגשו עם לחם לבן חם וטעים. במיוחד אהבנו את סלט הבטטות, החומוס וגם את החציל הקלוי שהפתיע לטובה. כל פעם שהתרוקן השולחן וביקשנו תוספת מסלט מסוים נענינו בחיוב וזה בהחלט היה נחמד מאוד.
בשלב מסוים שמנו לב שעבר כבר די הרבה זמן, התחלנו להתמלא ועוד לא קיבלנו את המנות העיקריות. לאחר כמה נפנופים עצבניים בידיים הצלחנו לתפוס את המלצרית שלנו שאמרה שתבדוק את העניין ונעלמה.
שעה אחרי שנכנסו למסעדה הגיעו המנות העיקריות והן היו בינוניות למדי:
השרימפס (99 ש"ח) היה לא מבושל מספיק והרוטב היה טעים אך מימי מידי ולא נתפס עליו. מה שהציל את המנה היה הלחם שספג את הרוטב.
הבורי (79 ש"ח) נאפה בתנור והיה חביב. הוגש משום מה עם פסטו שלא השתלב איתו בכלל.
כמעט סיימנו את שתי המנות שלנו ורק אז הגיע פילה הדניס (89 ש"ח) שהיה שתי חתיכות פילה לא גדולות שנצרבו קלות על הגריל ואז נשלחו לתנור לסיום הבישול. היה נחמד ותו לא.
רק אחרי שכבר סיימנו לאכול ניגשה אלינו המלצרית והסבירה שהמטבח לא קיבל את ההזמנה שלנו ולכן לקח למנות זמן רב כל כך לצאת. לא הוצע פיצוי וגם ההתנצלות הייתה בחצי פה.
בדר"כ היינו משאירים את העניין כך, מתבאסים, מזמינים חשבון ויוצאים, אבל מסביבנו שמענו שולחנות אחרים שגם להם לא הגיעו המנות שקיבלו שתיה חמה וקינוח וקצת עיצבן אותנו שלא הציעו לנו כלום, אז ביקשנו קינוח על חשבון הבית וקיבלנו "סופלה" שוקולד עם גלידת וניל שהיה סביר.
סה"כ עם בקבקוק יין ו10% הנחה יצאנו עם בערך 350 ש"ח והחלטה שלא לחזור יותר.