פורום ביקורת מסעדות
נושא: ניתן תאי, לכאן ולכאן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/05/2016 | 18:56
6
764
בחמישי בערב החלטתי לנסות לראשונה את ניתן תאי ודגמתי לא מעט ממה שיש לה להציע (מי שמכיר אותי יודע שבורכתי בקיבולת מרשימה)

 טב טים מרטיני - מרטיני רימונים וליצ'י מתוק-חמצמץ ועדין למדי

 נאם טוק - דפי סינטה מרוחים בצ'ילי, למון גראס,אשלוט, כפיר ליים ומנטה. המנה הזו מסומנת ב2 פלפלים אאל"ט אבל במציאות בקושי דגדגה לי את החך וטעמיה היו משובחים אבל עדינים למדי. אהבתי מאוד את שילוב המרקמים בין הבשר הדקיק לאשלוט הפריך.
 
ים סום או - סלט פומלה,כפיר ליים,משחת צ'ילי, קוקוס קלוי ושרימפס נא.  השרימפס היו מאיכות מעולה והסתדרו היטב עם הטעמים העזים, אבל היו רק 3 שרימפס ולאחר שחוסלו נותרו רק פיסות פומלה עם הרבה רוטב שהיה קצת גדול עליהן בטעמיו.

 אורנג' גימלט - קוקטייל קצת מתוחכם יותר מהמרטיני, מבוסס על ג'ין ומקבל המון טעם וארומטיות מעלי פנדן (אתם מוזמנים לגגל)

 קוקי סן ז'ק צרוב עם קרם בזיליקום תאילנדי ופטריית מלך היער ברוטב שיטקי - המנה הטובה של הערב. הקוקי עדינים ונפלאים מאיכות מצוינת, הבזיליקום התאילנדי ארומטי אך לא שתלטני כמו האיטלקי, פטריית מלך היער קיבלה טעם ומרקם עדינים ומעולים ורוטב השיטאקי השלים את הטעמים.

 קארי אדום עם נתחי חזה ברווז, אננס, ענבים, עגבניות שרי וחציל תאילנדי - אפשר לקרוא למנה הזו הפספוס של הערב. חזה הברווז היה יבש מדי ותפל מדי וחבל מאוד שכך כי שאר מרכיבי המנה השתלבו כל כך טוב זה עם זה ועם האורז ששימש כמצע.

פלאן תה ירוק עם גנאש בזיליקום תאילנדי, קראמבל פקאן וגלידת לבנדר - הגנאש התבסס על שוקולד לבן והמתיקות המוגזמת שלו יחד עם מתיקות הקראמבל קברה כל טעם אחר שניסה להסתנן למנה. שילוב המרקמים לעומת זאת עבד לא רע ומגלידת הלבנדר הצלחתי בכל זאת להנות לאחר שחילצתי אותה מים הגנאש.

 גלידת שוקולד - גלידת שוקולד פשוטה וטובה שהוגשה עם שבבי קוקוס קלוי ופרוסות בננה מקורמלות.
 
 אננס טרופי (המסעדה החליטה לפנק אותי) - שכבות מארנג ,קרם שוקולד לבן ואננס צלוי עם קולי אננס-לואיזה. הפעם מתיקות השוקולד הלבן מותנה ע"י המארנג והאננס ואוזנה ע"י חמצמצות הקולי. בהחלט קינוח נחמד מאוד.

לפני שירות עלות הארוחה הייתה כ380 ש"ח פחות או יותר

בשורה התחתונה - האוכל מרתק, מוגש בצורה מאוד אסתטית ולוקח את הסועד לחוויה של טעמים וניחוחות אבל עלול גם לפספס.