פורום ביקורת מסעדות
נושא: שישי בערב בסנטה קתרינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/05/2016 | 20:59
1
348
בין אירוע משפחתי כזה או אחר מצאנו את עצמו בשישי בערב בלי תכניות. החלטנו לרדת לרחוב ולקוות לטוב. התכנית הייתה לנסות את הבר החדש של הבחור מסרווסיה ודא דא דא, אבל בדרך ננסה את מזלנו במתחם ההיפסטרים. התאילנדית הייתה סגורה להפתעתי, אבל איכשהו מצאנו שולחן זוגי פנוי בסנטה קתרינה שהייתה דיי מפוצצת.
 
מנה ראשונה של אינטיאס ויוגורט וכל מיני עשבים/צנונית/צ'ילי וכאלה הייתה מעולה כמו בפעם הקודמת. עלי גפן עם סרדינים ואספרגוס ברוטב יוגורטי-פרמזן. הטעמים של המנות דומים, אבל אלו הטעמים האהובים עלי (וגם הדבר הכי קרוב בעיני ל'מטבח ישראלי' אם יש דבר כזה).
 
המנות לא גדולות. בין 32 לאספרגוס ל-52 לטרטר.
 
לעיקרית לקחנו קבב דג ים ברוטב "אדום". המנה דיי חריפה (לי אין רגישות בכלל, אבל זה בהחלט הורגש בקטע חיובי) אבל להגנתם המלצר הזהיר מראש ואפילו אמר שהיא חריפה מדי בשבילו. שני קבבים הוגשו עם קצת תפוחי אדמה, חומוסים ושעועית. הקבבים היו מאוד טעימים, אבל אני חושב ש-2 קבבים זה מעט מדי למנה. נהנתי מהטעמים אבל התחושה שההגשה יכולה להיות יותר נדיבה. 68 שקלים.
 
הנפילונת היחידה הייתה הקינוח. אשתי מאוד אוהבת את הבסבוסה במקום והחלטנו להישאר נאמנים לקינוח המקורי למרות כמה אופציות חדשות מעניינות. הבסבוסה הגיעה שרופה בקצוות ודיי יבשה. הערנו למלצר, ביקשנו להחליף. הגיע מישהו מהמטבח, אמר ש"יבדוק". חזר אחרי כמה דקות אמר שאנחנו צודקים והוא יוציא לנו חדשה.
עוד כמה דקות עברו והגיעה עוד מנת בסבוסה. הפעם קרה יותר ועדיין יבשה בהרבה מבעבר. עוגת סולת יבשה זה דיי מחניק, אבל לא נתלונן שוב. אכלנו שליש מנה והשארנו את היתר. הבחור מהמטבח בא לשאול אם המנה בסדר וענינו בחוסר נוחות שהיא פחות מוצלחת מבעבר. הוא נראה מעט מבואס מהתשובה וחזר למטבח.
 
בסופו של דבר המנה הופיעה בחשבון. לא שזו לא זכותם. בסופו של דבר הוציאו לנו פעמיים את המנה הזו וניסו לשפר, אבל באיזשהו מקום ציפיתי שזה לא יופיע בחשבון.
 
סה"כ ארוחה מאוד טעימה והשירות היה מצוין לאורך כל הזמן למעט, אולי, ההבדל בציפיות לגבי הקינוח. 260 ש"ח כולל כוס יין (כרם שבו) שהאישה מאוד נהנתה ממנו. אחלה ארוחה ספונטנית אחרי כל השיפודים של החג.