פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בעלה גפן - צומת קרית אתא  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/05/2016 | 14:33
9
360
העסקית הראשונה שלנו שם וזה בהחלט מאורע מתאים לביקורת  
את התפריט ניתן לראות ברשת, אני חושב שהוא לא רע, אך יש בו כמה בעיות משמעותיות, לטעמי -
הראשונה שרמת המינימום 68 ש"ח תחרותית למרכז תל אביב אך לא מספיק לסביבה בה פועלת המסעדה. השניה קשורה לראשונה - אין מספיק אופציות וחשיבה על אוכלוסיית הסביבה, זה לא בושה לחשוב אפילו מעט פשוט יותר בסביבה כזו בצהריים, גם על סוג של מנות מהירות נניח, אך מושקעות, לטייק אווי, עובדי הסביבה לדעתי יעריכו " הלוואי שהמסעדה הייתה יכולה להסתמך רק על מה שמוצע כרגע ולהצליח באיזור הזה בצהריים, אבל באיזור כזה עסקי ותעשייתי, כמעט ואין מצב שקהל העובדים יתעניין במסעדה באמצע היום.
הבעייה השלישית ואולי הכי משמעותית - קטגוריית הראשונה היא נפל, למעשה כמעט ולא קיימת, זה לטעמי נו נו נו גדול. בניגוד נניח לשילה בתל אביב, שם נהננו מאוד מהראשונות ופחות אהבנו את העיקריות, בארוחה בעלה גפן האפשרויות היו חומוס או סלט ירקות או מרק (שלא היה באותו יום). איפה כל המנות הראשונות המצויינות והמיוחדות שיש למסעדה להציע ? אני מאוד אוהב את החומוס והפיתה אבל זוגתי לא נוגעת והסלט היה מתובל טעים אבל קטן וסתמי ודי מעצבן.
 
העיקריות היו טובות מאוד -
הקבב חלבי במעטפת בצק היה לנו מעניין וטעים מאוד, מיוחד אך קצת חמצמצי מידי מהירקות.
פילה בקר עם פירה הוגש בנדיבות ו"עשוי היטב", באמת כמו שצריך ולא משנה אם זו מסעדה באיזור תעשייה במפרץ חיפה או במרכז תל אביב.
עם המנות מקבלים כוס לימונדה קרה וטובה. 
 
לקחנו שוב גם את פלטת הקינוחים הזוגית, שהייתה נפלאה כרגיל. הסכימו להחליף בעטייף את המלאבי ועשו אותנו שמחים ומאושרים, העטייף פשוט נפלא. 
טרונייה ותהייה אחרונה - יש מסעדות לא מעטות שמציעות הנחות צהריים על תפריט הקינוחים, הייתי שמח אם גם בעלה גפן היו שוקלים זאת ולבטח זו עוד נקודת תמריץ שהייתה מחזירה אותנו יותר תכופות לשם. כמובן שיש גם כאלו שלא. 
 
כל המחירים ברשת - עדיין מסעדה שאנחנו אוהבים ונהנים בה ובתקווה תהיה עוד יותר "ממוקדת" וטובה בעתיד.