פורום ביקורת מסעדות
נושא: פיאטו- רחובות   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/06/2016 | 13:01
2
699
שלום לכולם,
לרוב כותבת סמויה, יוצא לי לכתוב פעם ב.. ועכשיו התחשק לי לפרגן :)
אז אתמול אחרי יום ארוך ומתיש יצאנו (זוג) להתאוורר בפיאטו. זה היה ביקור שני אחרי ביקור ראשון שהשאיר טעם של עוד.
החלטנו לחלוק בפיצה מרגריטה בתוספת בצל, בן זוגי לא מוותר על בשר והזמין המבורגר בתוספת שעועית ירוקה והוזמנה גם מנה של ארנצ'יני לאחר שלא היה מרק מיניסטרונה עליו בניתי.
הארנצ'יני הגיעו ראשונים- 3 כדורים חביבים (ולא מעבר) על רסק עגבניות. במקביל אליהם הגיע גם ההמבורגר שהיה מוצלח לדעת בן הזוג, אני צמחונית ולא טעמתי. השעועית הירוקה היתה קראנצ'ית וטעימה.
הפיצה התעכבה, לא כ"כ שמנו לב כי שוחחנו והיה אוויר נעים בחוץ ולבסוף הגיעה עם התנצלות של אחד הבעלים (כך נראה לנו) שהפיצה הראשונה נשרםה וזו השנייה נקרעה קצת ולכן הוא לא מחייב אותנו, לא רק על הפיצה אלא על כל הארוחה.
ממש הופתענו ולא ציפינו לזה כי הפיצה היתה מאוד טעימה, דקה ועם רוטב איכותי כמו שאני אוהבת. מבחינתי זו תודעת שירות מדהימה שממש לא מובנת מאליה כי הקרע הקטן בפיצה לא הכי הזיז לנו בכל מקרה. לא ממש ידענו איך להגיב ובכל זאת ביקשנו חשבון ואז נאמר לנו שוב שזה על חשבון הבית אז רק השארנו טיפ נדיב.
לסיכום, מסעדה עם אווירה מעולה, פיצות טעימות מאוד (בעבר גם נדגם רביולי מוצלח) ותודעת שירות נדירה. מגיע להם הפרגון ואנחנו בטוח נחזור. עכשיו רק נשאר שישדרגו את תפריט הקינוחים ויוסיפו עוד איזה סלט מעניין ואני בכלל אהיה מרוצה