פורום ביקורת מסעדות
נושא: בקבוקים - הקסם נשאר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/06/2016 | 11:39
346
בקבוקים היא מסוג המקומות האלה שמזכירים לי למה אני כל כך אוהב לגור בקריית טבעון. מקום שקט, מקצועי בטוח בעצמו שמבין את הקהל שלו אשר מציע חוויה פשוטה וטובה במחיר אטרקטיבי שמשום מה קשה לשחזר אותה בשום מקום אחר.
 
למרות שהמקום המעולה הזה נמצא מאוד מאוד קרוב לבית שלי - לא יצא לי להגיע לשם כבר די הרבה זמן. התינוק שלי (כבר בן 10 חודשים) צמצם את הזדמנויות השתיה שלי, אבל אתמול יצאתי עם אשתתי לשעור ריקוד ובסיומו הבייבי סיטר סימסה לנו שכולם ישנים והיא לומדת - אז החלטנו להמשיך ליציאה בקטנה.
 
בימי רביעי (וחמישי) המקום פועל כבר יין - כאשר בימי רביעי יש גם הופעת ג'ז, מה שדי הרתיע אותנו שכן אני לא ממש אוהב ג'ז ומרגיש לא נוח לשוחח בזמן ההופעה, אבל האוירה היתה נעימה והיה ברור שניתן לשוחח וזה לא מפריע. המוסיקה היתה מעולה בסיסט שניגן בקונטרה באס וגיטריסט נגנו מוסיקה מעניינת ומורכבת שלא השתלטה.
 
היינו מיובשים אחרי הריקודים - ולא רציתי משהו מורכב מידי אז בחרתי כוס של גוורצמייר מקליפורניה (אני לא זוכר איזה יקב ולא מצאתי תפריט ברשת) שהיה בדיוק מה שרציתי - מתוק פירותי ובלי החמיצות שפחות התאימה לי במצב הרוח בו הייתי. 27 ש"ח למזיגה נדיבה. 
 
אישתתי הזמינה מנת לחם עם שמן זית ופנכת זיתים - סה"כ 15 ש"ח עבור בגט לבן טרי, שמן זית איכותי עם כתם של חומץ בלסמי מצוין, וקערית זיתים שחורים מעולה.
 
היין הלבן חוסל במהרה ומאחר והיה כל נעים החלטתי לעבור לאדום - והפעם רציתי משהו מורכב קצת יותר (הסברתי למלצרית המקצועית והידענית מה אני רוצה - "משהו שדומה לקינג קרימזון של נעמן" אותו זכרתי לחיוב מהעבר) הוא לא היה בתפריט באותו הערב ולכן היא הציעה לי כוס של קבארנה סובניון של טוליפ - שוב לא שמתי לב לשנה וסדרה הספציפית שהיה מצוין וגם הוא נגמע בהנאה רבה על ידי ועל ידי אישתי. - 27 ש"ח.
 
כאשר הגיע החשבון הופתענו לטובה - שכן לא שמנו לב למחירי היין בתפריט כאשר הזמנו ובפועל יצאנו עם חשבון של 69 ש"ח ליציאה נהדרת.
 
בקיצור מומלץ 
 
איש