פורום ביקורת מסעדות
נושא: ג'וז ודניאל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/06/2016 | 14:33
8
907

לפני שבוע חגגנו יום הולדת לאמי בג'וז ודניאל, עליה כתבתי פה כבר פעם, והיא ללא ספק אחת ממסעדות הבית שלנו.
אז הזמנו מקום ליום חמישי בערב, המסעדה מפוצצת. שולחן ל-7 אנשים, היה קצת צפוף אבל יאמר לזכותם שהזהירו אותנו מראש שהשולחן מיועד ל-6 עוד במעמד הזמנה הטלפוני ולצערנו לא היה שולחן פנוי אחר, אבל הסתדרנו.
השירות מוצלח כמו תמיד אם כי הפעם המלצרית היתה קצת חמוצה(עם ראשונה שראינו אותה, את יתר הצוות זיהינו והכרנו) אבל עדיין יעילה ומקצועית, רק משהו בהבעות פנים שידר שהיא עושה לנו טובה, אבל זה לא הפריע לנו בסופו של דבר.
 
לראשונות:
סלט גוז ודניאל(38)- שהוא סלט ירוקת שורש עם רוטב חרדל דבש- לא מנה מרגשת או מיוחדת אבל מבוצעת מוצלח ותמיד כיפי
סלט קצוץ(38)- לא רשום בתפריט אבל אפשר לבקש תמיד והוא תמד מוצלח, טרי טרי .
ויטולו טונטו(54)- מנה ממיוחדי היום שקרצה לי ישר כי היא אחת המנות האהבות עלי ואני משתדל להזמינה במקומות שהיא מופיעה, אז החלק של הטלה היה נהדר מוצלח, החלק של קרם הטונה היה מעט מוזר, טעים מאוד , אבל הרגיש יותר כמו איולי עשבי תיבול כלשהו מאשר כמו קרם טונה,
בנוסף קורנישונים מוצלחים כמו שנהוג. מודה שהמנה הייתה לנו טעימה מאוד וסיימנו אותה אז לא שאלנו (במעמד ההזמנה פשוט ביקשנו אותה והמלצרית שאלה אם אנחנו מכירים, אמרנו שלא את שלהם אבל שכן- והיא לא הרחיבה, ייתכן שהייתה מספרת לנו שלא מדובר בקרם טונה אצלם או משהו) אבל בכל מקרה מנה מוצלחת.
סלסלת לחמים-(18) שכללה מספר פרוסות לחם, לחמניות ומעין מקל פרמזן עם זיתים. הכל היה מצוין- הגיע בכמות מכובדת מאוד
יחד עם הראשונות הגיעו מנות הילדים שהזמנו, שניצל עם צ'יפס ושניצל עם פירה
מגיעה מנה שהיא בגודל מעולה לילד בן 10 בערך, של שניצל עוף ועגבנייה ומלפפון חתוכים, והתוספת בצד למי שמקפיד על הפרדה (: שתי המנות חוסלו וזה מרשים בהתחשב בבררנות ובבעייתיות של הסועדים הקטנים שהיו אתנו.
 
לעיקריות:
המבורגר עם צ'יפס (72)-בשבילי אני יודע, בנאלי, אבל פשוט היה בא לי המבורגר וזה של ג'וז ודניאל הוא אחד מהטובים- הוזמן M והגיע M והיה פושט מצוין, לחמנייה טובה, מיונז חריף נחמד שמוסיף עוד טאץ. צ'יפס מהסוג הדק והקפוא אבל עדיין מוצלח פריך ומטוגן היטב ולא מסמורטט או נוטף שמן.
פפרדלה זנב שור(82)- ראגו מוצלח מאוד של ירקות שורש עם בשר זנב שור ברוטב יין אדום. מדובר בראגו סמיך מאוד וכמעט לא נוזלי, הפסטה עצמה טרייה והוגשה אל דנטה.
פילה בקר(145) – ההורים שלי חלקו, שני נתחים שהוזמנו MW  והגיעו במידת עשייה מדויקת. לא טעמתי אבל המנה נעלמה מהצלחת מהר. חשוב לציין שהמנה סטנדרטית עבור מנת פילה, כלומר 220 גר, שלדעתי זה די קטן ולכן היא טיפה יקרה מדי בעיני, גם אם מדובר בנתח איכותי.
עוך בתנור(84)- מנה מוצלחת מאוד של הנתח של החזה עם העצם שליד, במילוי מדויק וטוב של ערמונים וירקות שורש, מוגש עם פירה ועם קרפ שעשוי מתרד שהיא קצת לא קשור ולא הכי טעים.
 
קינוחים, המחירים לא מופיעים באתר אבל הכל סביב ה-40 עד 45 שקלים
הזמנו שניים וקיבלנו עוד אחד על חשבון הבית לכובד היום הולדת
 
בראד פודינג-  שהוא שילוב מושלם בין מתוק ומלוח, קינוח מושחת מאוד, אבל קטן , בטח ביחס לקינוחים האחרים באותה עלות.
פאי שוקולד- הוזמן בעיקר בשביל הילדים , שנהנו מאוד וחיסלו אותו, אבל בעינינו הוא היה משעמם ומתוק מדי.
הפבלובה של גילי- אחת ממנות הדגל של המקום שאף עם לא הזמנו האמת כי אנחנו לא חובבי פבלובה, הפעם קיבלנו אותה על חשבון הבית.
קודם כל מדובר בקינוח מפלצתי במידותיו, מבחינת הטעם הוא הפתיע אותנו לטובה, המרנג היה מוצלח מאוד ופריך, הקצפת הייתה לא מתוקה מדי, והפירות היו טריים וסה"כ הביס הכולל היה מאוד מאוזן ומוצלח, כמו שאמרתי, אנחנו לא אנשי פבלובה או מרנגים בכלל , אבל המנה הזו הייתה מצוינת.
 
ליוונו את הארוחה בשתייה קלה וחמה וללא אלכוהול.
מים קרים הוגשו כשהתיישבנו ומולאו לפי בקשתנו
לסיכום- אוכל פשוט וטעים,עם הברקות מדי פעם, שירות מוצלח ויעיל ואווירה מעולה.
 אם בוחרים נכון אז העסק גם לא יקר מדי.