פורום ביקורת מסעדות
נושא: בומביקס מורי, ואיך שכתבה אחת יכולה להרוס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/06/2016 | 13:56
7
3001
אתמול היינו בבומביקס מורי, (חדשה בקריית אונו, שהתפריט בה הורכב בעזרת סבינה ממשחקי השף), לחגוג יומולדת לאמא, ולבת דודה, באירוע שכלל 10+תינוק
הגענו למסעדה לאחר שהבנו שיש תריאטלון בתל אביב, והדיפולט התמידי הוא תל אביב, ולאחר שקראתי ביקורות (ספק ממומנות) במאקו, על המסעדה שהיא "דרך המשי"
הגענו, התיישבנו, בסה"כ באמת נהנינו, והמנות היו טעימות.
לא תכננו לכתוב ביקורת פה, כי זו בעינינו "עוד מסעדה" ולא חוויה שהיתה מחייבת ביקורת פה, ולכן אין צילומים, ואין רפרנסים לשמות המנות מהתפריט, אז אולי אוכל רק לתאר מה שהזמנו, כדי שבכל זאת תהיה פה ביקורת
הצד שלנו של השולחן התחיל עם לחם נאן הודי עם גבינת פאניר וממרחים, אחלה מנת פתיחה ואפילו הילדון בן השנה נהנה ממנה :)
הוזמנו לראשונות עוד מנת 2 לחמניות באן עוף שהיו מאוד טעימות (היו מתפריט הספיישלים היומי), מנת מרק גוז'גוזה (או שם אחר כלשהו של בוכרה, מרק חומוס עם כיסונים), שדווח כטעים מאוד ובעל טעמים יחודיים,
ודים סאם צמחוני שהוזמן לאישתי, שסה"כ היה דיי רגיל, לא חושב שאפשר לטעות בדים סאם, ולא מאמין שהוכן ביד, אלא אולי מהסוג הקפוא.
לעיקריות (שוב, הכל מהצד שלי של השולחן הארוך), קארי פירות ים, שהיה מעולה חריף במידה, וממש נהנתי לאכול אותו.
עוד הוזמנו לידי אטריות בקארי אדום עם טופו וירקות לאישתי, שנהנתה מהמנה, וגם, החריפות היתה בול לפי הציפייה.
הוזמנו גם פאד תאי עוף שהיה דיי סתמי, וקבבי טלה שהיו ממש טעימים. בצד המרוחק של השולחן היו מנות נוספות, אבל אני לא זוכר ממש תיאור מדוייק...
אוסיף ואציין שאחד הסועדים הזמין בירה, המלצר בדק ואמר שלא נשאר, ואז הזמין מנה עיקרית מהספיישלים, ולאחר בדיקה של המלצר לא היתה גם היא. אותו סועד פיצוי מנה אחרת במקום על חשבון הבית.
בסה"כ המנות היו טעימות, והאוירה הכללית בשולחן (גם בצד המרוחק) היתה חיובית ומהנה.
כמו שאמרתי לא התכוונתי לכתוב ביקורת על המסעדה, אבל בשלב הזה, כשהעיקריות פונו, ניגשה אלינו אחראית המשמרת, ושאלה אם נהנינו, ובדקה אם הכל בסדר, אם השרות היה לטעמינו, ואם הכל תקין.
הסבירה שלפני כמה ימים קיבלו ביקורת מאוד לא מפרגנת http://www.mako.co.il/food-weekend/restaurant-revi...
שגררה גל ביטולים, ובלאגן שלם במסעדה.
מיד נכנסו לקרא את הביקורת, ודי הזדעזענו.
בקצרה אוכל לתאר את הביקורת כלא עניינית, שכוללת בין השאר לגלוג על השם של המסעדה (השם טופולופומפו יותר טוב? נראה לי שהיא מצליחה "למרות" השם), ועל הרכבת המנות, "גיוון" המנות ה"בעייתי", שכן דרך המשי היא דרך ארוכה וכו כו וכו, אשאיר לכם לקרא ולהתעצבן (או לא...)
בסופו של דבר, הרגענו את אחראית המשמרת שנהנינו נורא, וקיבלנו 2 קינוחים על חשבון הבית, כדי לחגוג את ימי ההולדת עם סוף טוב.
לטעמי, המסעדה מעולה, ואשמח להמליץ עליה, היא מהווה אלטרנטיבה מעולה למסעדה מחוץ לתל אביב (רק אציין שאין לי יד וחצי דבר במסעדה).
אפשר להעלות תהייה האם מסעדה צריכה לקבל "הנחות" על היותה מסעדה מחוץ לטירוף התל אביבי ולהישפט בצורה שונה, או סלחנית, אבל בסה"כ הארוחה היתה טעימה לכל השולחן.
ניסינו אח"כ להבין מאיפה הגיעה ביקורת כ"כ ארסית ונוקבת, וזה נע בין "לובי מסעדות ת"א" ש "רכש" ביקורת ארסית כדי למנוע מסעדות מצליחות ב"פריפריה", והפלגנו לנו בדמיון בין השערות כאלו ואחרות.
בשורה התחתונה, מברכים על מסעדה ברמה כזו מחוץ לתל אביב, ושמחים לחלוק את החוויה הטובה.