פורום ביקורת מסעדות
נושא: חוויה שלילית ברפאל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/07/2016 | 20:06
8
809
הי
חייב לשתף אתכם 
הגענו היום אני ומשפחתי 2 מבוגרים ו2 ילדים לצהרים שישי ברפאל, המקום מעוצב טוב, האווירה גם טובה ונעימה, קיבלו אותנו בנעימות ונראה שבפנינו עומדת חוויה טובה.
הוזמנו 2 מנות ילדים שהיו טובות לא יותר, הפסטה הייתה טעימה השניצל היה תפל. המאזטים שהגיעו היו טובים פרט לסיגרים שהרגישו מלאי שמן ולאחר טיגון נוסף (לא מה שהייתי מצפה ממקום כזה)
חכינו כשעה וחצי להגעת המנות העיקריות שהגיעו רק לאחר שאיימנו בעזיבה מפאת חוסר הסבלנות  וחוסר נכונות לשבת ליד שולחן מלא בכלי המנה הראשונה שלא פונו עד לשלב זה! לשבת ולהמתין כ"כ הרבה למנות עקריות! למנות אלו הוזמנו דג מטוגן שהיה קטן אך טעים ומנת הדגל קוסקוס עם ירקות ובשר וזו הייתה אכזבה שאין לתאר, המנה הייתה יבשה ושוחה בשמן, לא ניתן היה לאכול אותה, כמובן שלא היה מול מי להתלונן כי המלצרית לא הייתה פנויה.
כאשר באו לאסוף את הכלים של המנה השניה המלצרית מאוד התפלאה מדוע לא התלוננו ואמרה שאכן מנת הקוסקוס הייתה אמורה להיות עם מרק ולא יבשה ולא אכילה כפי שהגיע לשולחן. בשלב זה כבר ביקשנו חשבון שכן לא רצינו שום קינוח, ואז נאמר לנו שנוכל לקבל פיצוי מנה עיקרית אחרת לקחת הביתה, הסברנו שאנחנו לא נוסעים הביתה כך שזה לא רלוונטי, הסבר זה נתקל בהתעלמות מצד צוות המסעדה.