פורום ביקורת מסעדות
נושא: הי. חזרתי מברצלונה - חלק ב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/07/2016 | 16:01
282
BAR LOBO – דגיגונים מטוגנים וצדפות ברוטב יין לראשונות. חזה ברווז והמבורגר קטן לעיקריות. יין ובירה. לא היינו ממש רעבים. היה חביב ביותר. 53 יורו, אם לא נחשיב את ההופעות של אומני הרחוב שנכפו עלינו. זה נחמד אבל מתחיל להיות עסק יקר אחרי השלישי.. וישבנו בחוץ.
BARCELONETA – מסעדה יקרה משמעותית. מכיון שהגענו בשעה שבין לבין היה מקום. (המסעדה מאד גדולה, נראה שיש לה קליינטורה של יפים ויפות, לא ממש אנחנו ). גספצ'ו מצוין ושרימפס בשום לראשונות. השרימפס היו מעולים אבל הכמות מול המחיר היה מזעזע. לעיקריות סול בחמאה שהאדון התמוגג עליו ואורז שחור עם קלמרי ודג ואיולי בצד בשבילי- נפלא. 2 כוסות יין לבן . לקינוח-גלידה וניל מעולה וגבינה גליציאנית ו2 אספרסו. 125 יורו . אוכל טוב מאד אבל חוויה אחרת שלא ממש הסטייל שלי.
CELLER DE TAPAS – המקום הראשון שאכלנו בו. מסעדת טאפאס במיקום מצוין בכיכר האוניברסיטה בדרך בין קטלוניה לספרדית (הלכנו לראות את מופע המזרקות שמומלץ בחום). היינו עוד הלומי קרב והמקום התאים לנו מאד. לא מתיימר. אני ראיתי פאייה שנראתה נפלא אבל האדון לא מוכן לשתף
עימי פעולה אז ויתרתי. סנגריה- כמובן! שרימפס מטוגנים בשמן עמוק , בכמה ורסיות, קלאמרי כנ"ל, שיפודי עוף (מיותרים לחלוטין לטעמי אבל האדון היה מאושר), סלטון עם גבינה כלשהי, בירה. לא זכור לי מחיר. אבל עבר בשלום.
 אחרונה , ןפחות חביבה PORTES 7   שהייתה אמורה להיות ארוחת דגל בשל אירוע מיוחד. מסעדה שהיא מוסד. ותק של כ150 שנה. עולם ישן. שרות מכובד, פסנתר ברקע. מסביבנו לבושים בהתאם.. אפילו אני ניסיתי...מרק הדגים שלי היה עצום בגודלו וטעים והפאייה שבשבילה התכנסנו, הייתה נהדרת. שרימפס קוקטייל לאדון שגם היה טוב ואז קרתה הנפילה, עם המנה העיקרית שהייתה סטייק שחזר למטבח שוב ושוב (3 פעמים) עם הצ'יפס שכבר הסמרטט ולא עלה על הדעת להחליפו. ובסוף המנה נשארה בצלחת. עזבנו מתוסכלים. 100 יורו ללא טיפ! אחת הפעמים היחידות בהיסטוריה המשותפת שלנו.