פורום ביקורת מסעדות
נושא: אהה , וחזרתי גם מרומא  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/07/2016 | 16:12
2
342
אהובתי המושלמת , האחת והיחידה, למרות חום בלתי הגיוני לו "זכינו" :
הבשורה שאני מביאה איתי הפעם, זה הבר אולי הכי שווה ברומא (לטעמי) ונמצא יריקה מטרוי, באחת הסמטאות. LA PROSCIUTTERIA . בר פצפון שמנוהל ע"י 3 בנות. יש גם קצת מנות מסודרות,(לזניה, פסטה) חמות ,אבל העיקר הן פלטות מטורפות של גבינות, פרשוטו וחברים, מעורב, או בנפרד, עם אנטיספטי למיניהם, לחמים, ממרחים, פירות – just name it! אין אפשרות להזמין מקום, שיטת הכסא החם, מקומות הישיבה קטנטנים, מוזיקה אלילית. מרהיב וטעים. תעשו לכם טובה ותגיעו לשם. אין מצב להתאכזב!
DA GINO – תשמעו, חוויה כזו עוד לא הייתה לי. 5 מנות שהזמנתי לא היו זמינות בתפריט. זה נגמר, זה אין , זה רק ביום שישי, זה לא בעונה... אהה וגם אין קפה, כי המסעדה(שמציינת אי אלו עשרותתת שנים) ממשיכה מסורת ישנה, שכנראה קיימת רק אצלה, כי פעם הקתולים לא היו מגישים/שותים קפה..לך תגיד את זה לכל הקתולים שמגישים קפה ברומא. בנוסף התנהגות הזויה עד מטורפת של המלצר העצבני שהיה לבד במערכה (ונראה כמו ג'ראר ד'פרדייה בצעירותו, כלומר סוג של בולדוג, קצת מפחיד). אם לא הייתי חלק מהסיטואציה, הייתי בטוחה שאני 
במצלמה נסתרת כלשהי...
אז מה שהצלחנו לאכול- מנה עיקרית בלבד והיה מאד מאד טעים- האדון- אסקלופ בלימון (12)עם תפו"א בתנור(6) ולי-ארנבת מבושלת (10)עם סלט טרי ונדיב (6), פלטת גבינות לקינוח(9) קולה, בירה, כוס יין. על השולחן לחם יבש! ועל החמאה לא חויבנו. סה"כ 50 יורו(עוגל מ51). לא נחזור! ולא ממליצה בחום!!!!
NINO – בכיכר ספרד. מסעדה טובה. יקרה מהסטנדרט, שרות יותר מעונב. אוכל מעולה.  האדון- קנלוני לראשונה וצלע עגל +צ'יפס לעיקרית. היה מאד מאד מוצלח. אני לראשונה-  פרחי קישוא ממולאים ריקוטה ואנשובי- יאמממממממממממממממי. כבד בקר בנוסח ונציה-  מעדן!! 2 כוסות יין. בירה. ללא קינוח וגם לא בא לנו אספרסו. היינו עייפים , מרוטים ומסמורטטים.
100 יורו – לגמרי מוגזמים כשיש כ"כ הרבה מקומות נפלאים ברומא בהרבה פחות.
ועד לפעם הבאה הלוואי עלינו בקרוב -  CIAO