פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת מסעדות קוואטרו - היה מצויין  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/07/2016 | 21:05
8
666
בשבוע שעבר התלבטתי בין כל מיני אפשרויות לארוחת יום הולדת ואתם הצעתם לי הצעות מצויינות, אבל למיטב זכרוני דווקא קאווטרו לא עלתה כאפשרות.
 
הלכנו בכל זאת, בעיקר בגלל שמדובר במסעדה גדולה ואנחנו היינו שמונה אנשים + עגלה לתינוק אבל האמת שאחותי (האחראית על העגלה האמורה) בחרה ואני זרמתי כי התפריט נשמע לי סבבה.
 
טוב, אז היה מצויין. באמת - מהארוחות הטובות יותר שאכלתי לאחרונה, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת ה- VFM.
 
המסעדה יפה מאוד - הייתה ריקה כמעט לחלוטין (14:00) ואולי היה עוד שולחן אחד, חבל מאוד ומקווה שזה לא מעיד על עתידה, כי זו מסעדה גדולה. לנו זה התאים בול כי היינו עם תינוק קצת עצבן והיה נחמד שלא הפרענו לאף אחד.
המיזוג שלהם היה מצויין, אגב - לא קר מדי.
 
מסתבר, שיש תפריט עסקית של 129 בימי שישי,  התפריט מציע מגוון גדול של אפשרויות, חלק מהמנות בתוספת תשלום. בנוסף הם גם הציעו את התפריט של ה-79 ש"ח  - יפה מאוד.
 
למנה ראשונה - לקחתי את מנת הים יבשה, קלמרי צרוב, קרם כרובית, ברזואלה טלה וקונפי תפוח אדמה.
הייתה מנה מוצלחת ביותר - נדיבה בכמות, הקלמרי היו צרובים מצויין ובין הקלמרי הטובים ביותר שאכלתי, הברזואלה טלה (טעם בייקוני משהו) הוסיף טעם מעושן שהשלים יפה מאוד את קרם הכרובית שניתן ביד רחבה. היה גם מין קישוט.. אין לי תיאור, מרקם של פופקורן וטעם קצת של תרד? וגם - אני חושבת - קישוא? 
נפלא, בפעם הבאה שאגיע למקום אזמין עוד פעם ורק אקווה לא להתאכזב.
 
אחי הזמין את הטורטליני כמהין - שלושה טורטליני שמנמנים עם דוקסל פטריות, גבינת פרופוזולה וקרם עגבניות מיושנות. צריך לאהוב כמהין, כמובן - אבל אני חשבתי שהיה מוצלח ביותר.
 
האחרים - שהזמינו את הקרפצ'ו, סלט פנצנלה עם ביצה עלומה וסלט  וכד' -נהנו ביותר אף הם מהמנות שלהם,  שהיו נדיבות ועם רכיבים שהשלימו את המנות.
בנוסף, הזמנו פוקצה עם מטבלים - הגיע קערה ענקית של מטבל מעורבב- שמן זית+בלסמי+קרם פרש+עגבניות+זיתים. הכל באותה קערה, וצריך לערבב. מאוד אהבתי, הפוקצה הייתה לחם פרנה שהיה נחמד אבל דווקא הייתי שמחה לפוקאצה יותר מסורתית.
 
הקרפצו הגיע בלי לחם והם הביאו לנו עוד פוקצה ומטבלים "על החשבון" - יפה מאוד.
 
עיקריות:
נתחיל ונאמר, שכולם יצאו מרוצים ושמחים עם המנות שלקחו. היחיד שהיה קצת מסוייג זה אחי, שהזמין ניוקי אל-רומנה עם שרימפס והניוקי היה ניוקי סולת שהיה קצת פחות לטעמו.
 
המנה שלי - לברק פורציני-  חמאת פורציני, ערמונים, ניוקי תרד מוקפץ הייתה מעולה. שני נתחים יפים מאוד של לברק,  כמות יפה של ניוקי, הטעם של הפורציני, הערמונים והתרד השתלב מצויין ביחד. ההערה היחידה שיש לי היא שהייתה שם גם פטריית יער עם מרקם טיפטיפה רירי שפחות היה לטעמי, אבל זו הייתה התלונה היחידה.
 
נדגמו עוד - פולנטה כבדי עוף שאבא שלי מאוד נהנה ממנה, עם רוטב מרסלה+תאנים. 
 
אמא שלי הלכה על דג הים (בס) שהגיע עם כמות יפה מאוד של לינגוויני, שמן זית, עגבניות לחות (וקצת פיקנטיות) וחציל מהגריל. מי שאכל את המנה נהנה ממנה.
המנות גדולות - יצאנו שבעים ביותר
.
לקינוח - הגינה המפורסמת ועוד קינוח שקשה לי לשחזר כי לא אני הזמנתי. אהבתי את הקינוחים, הם כנראה לא יכנסו אצלי לספר כקינוחים הטובים ביותר שאכלתי, אבל הם לא עשו פאדיחות בכלל.
 
שירות קצת הזוי - לא להביא תפריטים לכולם, למשל, אבל חוץ מהקטע הזה המלצרית שלנו הייתה יותר מבסדר.
 
בקיצור - בהחלט נחזור.