פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת ברנץ' באואזיס- מאכזב ביותר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/07/2016 | 11:41
17
2348
פעמים מספר נעזרנו בפורום על מנת לבחור מסעדה. הפעם החלטנו לתרום את חלקנו ולתאר את חווית הברנץ באואזיס אתמול:
אחת מאיתנו הזמינה מנה בשם "ניו יורק", המנה כללה שלוש פחזניות ממש קטנות ועליהן בייקון אפוי או מטוגן. מנה מאוד קטנה וחסרת מעוף והתמחור שלה, הוי התמחור - בסביבות 50 ש"ח (נדמה לי ואל תתפסו אותי במילה: 48 ש"ח).

אחת אחרת הזמינה את המנה שנשאה את השם "רומא", המנה כללה צלחת שלמה של קישוא מגורר עם מעט גבינה ומעט שמן כמהין .המנה הוחזרה מכיוון שהיתה בלתי אכילה (מעניין מה גרם לשף לחשוב שמישהו מעוניין לאכול צלחת מלאה בקישוא מגורר ועדיין לא התייחסנו למחיר התענוג המאוד מפוקפק: 48 ש"ח)
במקומה הוזמנה מנה בשם "סן פרנציסקו" שכללה כמות ממש, אבל ממש לא נדיבה של עלי חסה צעירים (צלחת לא מלאה במיוחד), מעט גבינה וקרוטונים ושוב שמן כמהין. המנה היתה אכילה, אך לא מעבר לכך ותימחורה אף הוא: 48 ש"ח
אחד מאיתנו הזמין אף הוא מנה זו והתרשמותו היתה זהה: מנה בסדר. ההגדרה המתאימה לדעתו למנה: אכילה.
 
המנה האחרונה היגיעה באחור רב, המלצר אמנם הביא אותה לשולחן מייד, אולם אנחנו הסועדים לא הצלחנו להבין שזה מה שהוזמן, המלצר לא ידע להסביר שזו המנה (ונראה כי כלל לא הכיר את המנות). על כן היה צורך להזמינה שוב. לאחר 20 דקות המתנה (ויותר) המנה הוזמנה מחדש. כשהיגיעה המנה (היא נקראית "פירנצה"), היא כללה 3 פטריות עליהן גבינה. הסועדת נהנתה מהמנה אך לא התלהבה (התמחור של המנה: 65 ש"ח).

שמענו רבות על רימה אוליברה ועל המסעדה וכה חיכינו לרגע שנצליח להתפנות ממרוץ הימיום ולהגיע. כה נעלבנו מהתמחור השערויתי (עובר כל גבול גם ביחס לתמחור המקובל במסעדות בתל אביב) והתאכזבנו מהאוכל. לא נחזור לאכול שם. מעבר לכך קשה לי להאמין שהברנץ' הזה ימשיך עוד זמן רב, נראה שהסועדים יצביעו ברגליים.