פורום ביקורת מסעדות
נושא: שיפודי אירופה ושוקשוקה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/07/2016 | 14:39
5
549
חמישי בערב בשיפודי אירופה, השיפודיה החדשה מבית קפה אירופה / שרון כהן. התפריט כולל 3 סקציות של שיפודים: בשריים, דגים / פירות ים וירקות. המחירים די מקבילים לשיפודיות אחרות לפי מה שראיתי. שיפוד פרגית למשל עולה 24, 22 לשיפוד כבד עוף וכו׳. שיפודי הקלמרי והשרימפס עולים 28 לאחד, ולברק שלם שמוגש גם הוא על שיפוד עולה 65. כמו כן יש את סט הסלטים הצפוי במחיר של 28 לסועד. בולט בהעדרו צ׳יפס, אבל החומוס והטחינה טובים מאוד, הלחוח מעולה, וסלט הכרוב והעגבניות רענן וטרי. הכל מגיע במילוי חופשי.
מה שנחמד זה שהתפריט מגוון יותר משיפודיה ממוצעת, בעיקר בזמינות של האופציות הימיות. מדהים כמה קשה לקבל כאן פירות ים עשויים בפשטות, בטח כשמדובר בעיר חוף כמו ת״א. שני ווריאציות השרצים היו צרובות בדיוק מופתי, פשוט וטעים.
נקודה בעייתית: הוזמנו שני שיפודי פרגיות. הגיע אחד, וגם הוא הרבה אחרי השאר. ביקשנו כמה פעמים ולבסוף הגיע גם השני. שניהם הורדו מהחשבון ביוזמת המקום.
 
שישי בצהריים שוקשוקה - מסתבר שבשישי יש תפריט מגוון יותר עם פחות דגש על שקשוקות. אני דווקא לקחתי שקשוקה איטלקית שמגיעה עם נתחים נדיבים של גבינת עיזים ובזיליקום (שדווקא לא היה מאוד נוכח) - מעולה, כל המרכיבים טריים כמצופה. הביצים נותרו נוזליות ולא נעשו יתר על המידה. בצד הגיע גם צלחת חמוצים מצויינת - אני לא אזלזל בחמוצים תוצרת בית יותר, וכן צלחת טחינה די סתמית שנותרה יתומה, וכמובן גם חלה לניגוב. כמו כן לפתיחה את ״הפינוק של אשר״ (כך על פי התפריט) - קציצת בקר חריפה בלחמניה עם טחינה ורוטב עגבניות כלשהו - לא רע אבל הייתי מעדיף לחמניה רכה יותר ופחות דומיננטית. אשמח לחזור ולנסות מנות אחרות.