פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנץ שיכורים בסרווסריה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/07/2016 | 09:05
464
את החגיגות חילקנו לשתים: האחת בפורום משפחתי והאחת רק עם האישה.
 
בפורום המשפחתי האישה בחרה ב"בארנץ השיכורים" של הסרווסריה. קצת חששנו מכך שנותר רק מקום ב"מרפסת" החיצונית, אבל מזג אוויר נאה פלוס רוח טובה מהים עשו את הישיבה במרפסת לנעימה מאד (להבדיל מהשולחנות שעל המדרכה שמחוץ למרפסת, שעליהם לא הייתי מהמר ביום חם).
 
מי שהקדים אותנו וכן השיג מקומות על הבר, ברונו מיודענו מהפורום, שאלרגי לחום שגבוה מעשרים מעלות, ולבטח זקוק למזגן יותר מאיתנו  
 
מה עושה את ה"בראנץ שיכורים" לבראנץ' לא הצלחתי לפענח עד עכשיו. מדובר בבחירה רגילה של מנות מהתפריט הרגיל של הצהרים, פלוס כמה מנות ספיישל, ולכן לא ברור לי למה לקרוא לזה בראנץ' כשמדובר בארוחת צהרים לכל דבר. הקשר לשיכורים הוא כנראה הסנגריה שחולקה שם בנדיבות לכל הסועדים כל כמה דקות, בונוס שנרשם אצלנו לחיוב.
 
מתפריט האלכוהול בחרנו בבלאדי מרי והצטערנו על הבחירה. המשקה היה חזק הרבה יותר מאיך שאני אוהב אותו וטעם הוודקה הפציץ את הפה. גם אחרי שביקשנו להחליש אותה, לבקשתנו, זה עדין לא היה מוצלח והתבאסנו על 80 שקל מבוזבזים. רשמתי פלוס לבלאדי מרי המצויין של אואזיס. 
 
דווקא בגזרת האוכל המצב השתפר. רק אחרי שקראתי ביקורת של אבי אפרתי הבנתי בדיעבד שהגענו לשם זמן קצר אחרי החלפת השף המקורי. בתפריט לא חלו שינויים משמעותיים. אבי אפרתי ידע לספר על טעמים יותר מודגשים. אכלתי שם רק פעמים בערב די מזמן כך שקשה לי לאבחן הבדל כלשהו.
 
לקטנה הזמנו ערימה של פנקייק עם סירופ מייפל שעליהם נחה ערימה לא פחות מרשימה של בייקון. אישית אני לא אוהב פנקייקים בסיגנון הזה אז לא ממש טעמתי אבל הקטנה חיסלה את הערימה כולה עד הפירור האחרון ולא נראה שהיו לה טענות. על הבייקון היא ויתרה (הפסד שלה).
 
אנחנו חלקנו את המנות הבאות.
 
טרטר בקר "בסקי", שהמלצרית התקשתה להסביר מה עושה אותו "בסקי" אבל לפי ההסבר שלה והאחד פלוס אחד עם אבי אפרתי זו כנראה אחת המנות שכן שונתה על ידי השף החדש, שהוסיף לה גבינה מגורדת וקצת פלפל חריף ואת התוצאה מאד אהבנו. מנה קצת קטנה, והייתי שמח לקבל כמות יותר גדולה.
 
שקדי עגל. מנה מהספיישלים של הבראנץ'. הוגשו על ברוסקטה יחד עם רסק עגבניות ולבנה, בצל סגול והרבה סומק. מנה לא רעה, קיצית, אבל הרגישה לנו קצת מפוזרת מדי בטעמים. שוב, לא שזה היה ממש רע, רק לא מהודק עד הסוף.
 
עוד מנה מהספיישלים: סרטן רך שיריון בלחמניית המבורגר. המלצרית הסבירה שמדובר בסרטן שאוכלים אותו עם השריון. הכל היה עטוף בבלילת טמפורה ומטוגן בטיגון עמוק. הסרטן היה מעולה והכל ביחד התפצח בפה. אחת המנות הטובות לדעתי. הקטנה עכשיו חזק בקטע של בוב ספוג ואמרתי לה שנראה לי שזו ההזדמנות שלה לטעום משהו די קרוב לקציצות הסרטנים שמוגשות ב"סרטן הפריך". היא אכן טעמה וגם כן אהבה כך שלמנה הזו נרשמה הצלחה גורפת. יאממי.
 
התחשק לנו עוד מנה. הפעם מהתפריט הרגיל. תמנון "קורסיקאי" שבשלב הזה כבר לא שאלנו למה,  וככלל הייתי מציע לשף לעבור עם המלצרים בצורה יותר יסודית על התפריט. המלצרית שלנו לא הפגינה שליטה מוחלטת בכל רזי המנות. התמנון הוגש במחבת עם תפוחי אדמה ואיולי שהרגיש יותר כמו גבינה עם שמיר מאשר כמו איולי. עוד היו במנה פלפלים חריפים, שלהבדיל מהטרטר, נתנו די חריפות, כך שזו לא מנה לחריפופובים. 
 
על המנה הזו היו לנו קצת חילוקי דיעות. האישה לא כל כך התחברה למנה. לי היא היתה קצת מוזרה בהתחלה אבל די מהר התרגלתי למוזרות ודווקא חיבבתי את השילוש הזה. יכול להיות שזה המעדן הרשמי של קורסיקה ושם אנשים אוכלים את זה מגיל אפס, אבל מי שמזמין את המנה הזו בלי להכיר אותה מראש שיקח בחשבון שזה סוג של הימור. או שמתחברים או שלא.
 
קינוח - מוס שוקולד עם שברי אלפחורס. אני אהבתי את השילוב המושחת בין המוס לשברי האלפחורס. היה שם גם קרם לבן שלא זיהיתי והיה נחמד לעדן איתו את המרירות של השוקולד. השותפים לארוחה פחת התלהבו משום מה.
 
סך הכל ארוחה נעימה במקום מאד כיפי. למעט האכזבה מהבלאדי מרי והקינוח שרק אני אהבתי, לא נרשם אף דיזסטר רציני. לא הכל היה מושלם, ולא כל אחד אהב כל מנה, אבל הרוב היה בעיקר עניין של טעם אישי והסך הכל הכללי היה חיובי. אני אוהב את המקום. בערב בטוח אחזור. בצהרים - לא שולל. נחמד שם.