פורום ביקורת מסעדות
נושא: בודפשט - אוכל הרחוב הוא נפילה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/07/2016 | 12:02
1
362
ועד כמה שמסעדות בודפשט טובות וזולות, אוכל הרחוב שהוא מה שאכלתי בשאר הזמן הוא נפילה.
 
קודם כל בלי שמות:
שווארמה יש בכל חור. אכלתי אחת כי למה לא. הבשר ניתן בקמצנות רבה, אבל בעיקר היה משהו כל כך לא נעים ברוטב שהם שמו שם. יוגורט וורוד כלשהו, שכל העסק היה פשוט לא טעים. אבל עלה 3 יורו
 
לאנגוס - מאכל רחוב הונגרי מאד פופולרי. בעיקרון מדובר בסופגניה שטוחה (כלומר, לוקחים מאפה שטוח ומטגנים אותו בשמן עמוק) שעליו שמים המון גבינה ובשר. אכלתי אחד כזה במקום שנראה יחסית פופולרי עם מספיק אנשים לכל אורך שעות היממה. עלה 2.5 יורו, וזרקתי אחרי ביס ורבע. איכס, כמה שהדבר המטוגן הזה מגעיל.
 
HUMMUS BAR - ליד האיזור היהודי , כמובן. דווקא מסעדה לא כשרה, אבל יש בה את כל מנות החומוס החשודות. (ופלאפל וכו'). דווקא הפלאפל פה היה סביר ופציח. אבל החומוס... לקחתי מסחבה, וקיוויתי שאולי אמצא את האבו חסן של הונגריה. אז לא - המרקם דווקא לא רע ,אבל החומוס כבד מדי, ובעיקר די חסר טעם.
 
CAFE TEL AVIV - וזאת דווקא מסעדה כשרה. האישה רצתה פיתה, ופה בטוח היה. שאלתי איך מכינים את החומוס, ולזכותם ייאמר שאמרו לי את האמת  - החומוס קנוי. ואכן, היה לו טעם מדויק של חומוס אחלה. שזה אמנם לא רע בשביל ה 4 יורו ששילמתי (או משהו כזה), אבל בסופו של דבר , חומוס אחלה. אבל לפחות הם שמו פפריקה למעלה, כי בכל זאת - הונגריה.
 
מסקנה: לכו למסעדות הונגריה, לכו למישלנים. תשלמו מעט ותאכלו טוב.
תוותרו על אוכל רחוב, ובעיקר תעשו טובה לעצמכם ותוותרו על המאכל הלאומי, "לאנגוס". כמה שזה מגעיל.