פורום ביקורת מסעדות
נושא: מספר טייק אווי מטאנטי באצ'י - טבעון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/07/2016 | 09:49
4
376
בזמן האחרון יצא לעבור הרבה בערבים בסביבה בדרך הביתה, אז זה חביב פלוס שיש את טאנטי באצ'י על הקו, לאסוף דברים הביתה, בעיקר כי יוצא פחות לבקר שם בהרכב מלא לאחרונה. 
סה"כ הכל היה ונשאר טעים ומוצלח - פיצת ארבע גבינות ופיצה סטנדרטית עם פטריות, רצינו עם פפרוני אך ב 15 ש"ח לתוספת (פטריות זה 7), לטעמי זה די מוגזם, מה גם שהיה סרוולד טוב בבית, אז שיפצרנו בתנור עם זה.
הרביולי מצויין אך גם הוא, די יקר לטעמי, בכל מקרה מנות הפסטה (אוקיי כולם יודעים שזו עבודה עצמית) בהחלט טובות וגם נדיבות, החזיקו מעמד נפלא במשלוח - הפייבוריט שלנו נבחר פה אחד כבר בעבר, פטה חצילים, למעט פעם אחת שהיה מעט טעם לוואי לא נוח, אולי מהחצילים ואולי לא. אבל ב 69 ש"ח זו מנת רביולי בהחלט טובה, שמגיעה עם ריבועון פטה טעימה וייםםםם של שמנת, כמו כמעט בכל מנות הפסטה הרלוונטיות שלהם.
גם הטורטליני גבינות ועגבניות מיובשות בסדר גמור - אהבתי אותו מאוד בגירסת רוטב הראגו (62 ש"ח+5 לרוטב) וקצת פחות בגירסת שמנת פטריות..
הניוקי כמהין כמובן מנה מדוברת ומוכרת שאנחנו בהחלט אוהבים, קצת יקרה ב 70 ומשהו ש"ח וכמובן שאין שום קשר לפטריות כמהין טריות (גם לא אמור להיות, אולי למעט באופן תיאורטי לחלוטין, בחודשים האחרונים בהן מבליח המוצר המקומי החדש כנראה שנראה שהגיע לכמה מסעדות פה ושם, לא הטרפש או איך שנקראות מהנגב, אבל לא התעמקתי). הזהירו אותנו בהזמנה שמנה זו קצת מתבשלת יותר מידי תוך כדי הנסיעה, אבל היא הייתה מצויינת בדרגת בישולה כשפתחנו בבית, אז אולי פשוט מקפידים על הפיתרון המאוד הגיוני של לבשל אותה "טיפה מתחת" כך שהנסיעה תשלים הבישול
 
סה"כ הכלים אומנם מסוג של פלסטיק אך נראה שהם ממש בסדר גמור ועושים העבודה עם שימור הפסטות עד הבית (כחצי עד לכיוון שעה לאכילה), ממש בסדר גמור, יפה להם, אפילו לא הרגשנו צורך אקוטי לחמם, החום והמרקם נשאר נעים.
 
טרוניונת יחידה פחות או יותר, תישאר לטעמי תמיד בעניין המחירים, למרות שהם לא מפחידים או שונים ביחס לכל דבר כרגע בארץ, המצב די פקקטה באופן כללי וטאנטי באצ'י לא חורגת מהמסגרת.. אך עדיין מדובר במנות מבוססות בצק בתקופה מאותגרת פחממתית (גם אצלינו ובאופן כללי..), כך שברמות מחיר דומות ומעט גבוהות ייתכן ואעדיף אם יש בנמצא, להשקיע באופציות פרוטאיניות מהחי באיכות ובעיקר כמות משמעותית יותר.
בכל מקרה כ 200 ש"ח בכל הזמנה לפיצה אחת ושתי פסטות בכל פעם, אופציה די שפוייה "לארוחת מסעדה" בבית ביחס לעלויות המזון המסעדתי היום.   
 
אגב הספקתי לבדוק בעשרים דקות ההמתנה למשלוח את סופרמרקט האני שבסביבה, בטח פיקס מכיר, מקום חביב גם כן עם כמה אייטמים "יחודיים" יחסית כמו מוצרים חלביים מאלטו ומשק שוורץ ועוד כמה דברים קטנים כאלו שמתחבאים להם שם, מחירים לא רעים אך לא מדהימים.